Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Du sa ingenting du da geir i og med at du fortsatt er blant oss :wink:
Forøvrig enig med InVivo, bedre å se fremover enn bakover…

Geiran liten vits å tillegge egenskaper du tror andre måtte ha😂. Kursen ble halvert. Det ble liten interesse av en spesialinvestor. Det er de harde fakta. Tro og synsing hadde vært greit om kursen tredoblet seg😜

1 Like

Når selskapets 7 største eier er på selgern og på onsdag kveld hadde 610 000 aksjer å selge så er det faktisk reelle fakta. Og en kurskiller!

Går utifra at du har solgt alle aksjene dine i Pcib, men hyggelig at du har omtanke for aksjonærene som ble igjen.

1 Like

Jeg er inne i aksjen, men jeg putter ikke hodet i sanden av den grunn.

1 Like

Er du inne i en aksje du er så negativ til? Merkelig…

1 Like

Det er dette med to tanker i hodet på en gang - alle får det til hvis de prøver! Jag er helt enig med @geiran sitt siste utsagn (edit: nest siste), samtidig som jeg har et betydelig antall aksjer fordi jeg har troen på både de kortsiktige, men først og fremst langsiktige resultatene.

1 Like

Emisjonen er et tilbakelagt kapittel, kan ikke gnage i vei om dette i all evighet.

1 Like

De 610K aksjene er høyst relevante fortsatt. Helt til mai faktisk, dersom det samme tempoet oppredtholdes.

Selvsagt ser vi fremover og venter på triggerne. Men når intet skjer, foruten at Nyenburgh selger, så må det være lov å se på historien.

Walday har som i 2017 lovet relativt mye for 2018. I 2017 leverte han den 20. desember, i 2018 har han måtte utsette oppstart PF2 2 ganger, ikkje klart å levere extension-studiet og har også noen få dager på å levere på fimaVACC.

Så at “alle bør være superhappy” kjøper eg ikkje.

Lothian

Vi har skjønt at du ikke er superhappy Lothian, men kutt ut sytingen nå.

2 Likes

Polygon, Lothian og geiran, jeg skal gi dere ett gratis tipps.

Selg dere ut!

Om dere blir bekymret fordi topp 7 selger seg ned eller låner ut aksjer, da er vel ikke aksjer noe for dere.

4 Likes

Så dette kan bli et forum hvor alle bare sitter og forteller hverandre at himmelen er blå, hvor fantastisk underpriset selskapet er, og at alle andre er idioter?

Absolutt ikke, er en positiv og ser at det er gode resultater kjøper en. Er en negativ og ikke tror på selskapet, selger en. Ikke vanskelig😂

2 Likes

Nei, men evigvarende syting er bare så utmattende å høre på.

3 Likes

For noen av oss har mangel på bakkekontakt samme effekt, så jeg vil anbefale deg å lære å leve med det.

To tanker @jubel, to tanker! På den negative siden så… på den positive siden så… Heller ikke vanskelig.

Og på den negative siden ser jeg nå at den eneste institusjonelle bransjeinvestoren selskapet har, er i ferd med å selge seg ned eller ut.

Tror også Nyenburgh skal helt ut, men tipper det ikke mer enn 75% sikkert. Men det som er helt sikkert er at de ikke har hatt planer om å kjøpe 10 %. Det er nok skuffende for markedet og gjenspeiles i kursen.

De vet ikke mer enn oss, men er dyktige profesjonelle aktører. Men selv de profesjonelle driter på draget med jevne mellomrom. Og her håper jeg de virkelig de driter seg ut.

3 Likes

Dette er interessant, tillater meg å kopiere StockDZ sin post. Fundamental utgreiing. Ikke synsing om pluss/minus titusener aksjer. Når noen selger, kjøper andre. Enkelt og greit. Aksjonær er aksjonær. Suppe på spiker. Fokus på ballen gutter!

Stor takk til verdifulle innlegg StockDZ.
8
17t
I think this is one of 2018 highlights. I have been researching pci biotech patents and it seems they filed for 2 patents this year

image

image

Since these patents are exclusive to pci biotech as the assignee, then they are mostly likely related to clinical trials, either fimachem extension study or fimavacc (or both). please remember what JE said in a recent podcast about sitting on exciting information/news due to intellectual property considerations.

Also, what i found interesting is a patent application that was filed end 2017 jointly with The Academic Medical Centre (University of Amsterdam)
image

I have done further research on the areas we have recently been active in terms of research with this academic institution and I found out that this could be related to what we investors have been calling FimaBac, to support this theory, see who is the main author and co-authors in the following paper that was published this year

imageimage.png849x635 61.6 KB
Just to note that these patent applications are deemed confidential by the patent office until minimum 18 months will have elapsed from the priority date. only then we might know for sure what these patent applications are about. However, it is fantastic to see that our technology is still and most likely will still generate patent applications/invention claims, this is very healthy for the life cycle of the technology platform and for the company’s future in general.

1 Like

Tror den skuffelsen ble tatt ut i emisjonen. Om Nyrenhburg sitter eller selger seg ut spiller ingen rolle, sett bort fra det kortsiktige kurspresset det vil skape.

1 Like