Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Det var jo kjekt å ha med en stabil spesialistinvestor. Det er klart disse er viktige.

Viktig hvis kursen skal ned;)

Vil ikke påstå at disse store investorene har vært en lykke for hverken Pcib eller Nano.

2 Likes

Problemet er at de store har vært for få. Med unntak av FTF har de store eierne vært riktig så gode.

Javel, hvordan det?

1 Like

De bidrar i emisjoner, holder på aksjene og bidrar til ro og stabilitet. Er ihvertfall min oppfatning.

1 Like

Nå skal jeg snart gi meg med det negative, men PW sa på siste Q at han så på dem som en ressurs. Og Einarsson snakket med superlativer om det å ha dem som eier senest i siste Radium.

Healthcap er en god spesialinvestor, de sitter godt både i NANO og ikke minst i TRVX.

Akkurat det er jeg enig i, de spytter inn penger i sektoren. Men ro å stabilitet? Not so much

1 Like

Får vi en partner i Østen og en på nac, blir det halleluja både blant store og små og flust av fond og utenlandske investorer. Og hvor stor er muligheten og hvor mye gjenspeiles i kursen i dag?

PW ord: partner diskusjoner og veldig interessante nac samarbeid.

3 Likes

Tja, Hadde de kjøpt 10 %, tror jeg flere hadde kjøpt og hatt trua. Og 10 % kjøp gjør jo også litt, sånn rent kursmessig.

For å sitere PW:

4 Likes

Denne er jo helt fantastisk, men markedet driter en lang i den. De tror tydeligvis disse diskusjonene ikke vil føre frem.

3 Likes

“… that could be jeopordized in the future by going public with those numbers”.

Bring it on! :rofl:

1 Like

Folkens, noen er saa nervoese for pengene sine at de slenger ut grinekommentarer med vilje for at andre skal reagere og skrive hvorfor de tar feil slik at de faar litt troest;-)) Dette er normalt. Slik er det paa alle traader.

2 Likes

Noen som sitter på Pcib TA?

Hva hjelper det med den minimale handelen som vi ser?

TA er uansett ubrukelig til å si noe om hva som skjer med prisingen når Per endelig kommer med noe nytt :slight_smile:

Lothian

1 Like

Nei, TA er ikke ubrukelig. TA gir en prediksjon av hva vi har i vente ved neste melding.

1 Like

Brått er meldingen der

og gjett hvor du bør være om den er så positiv som vi håper på :wink:

2 Likes

Det vet jeg alt om, satt all-in i Pcib desember 2017;)

2 Likes

jepp, her å og klar for reprise før jul

1 Like