Det viktige er å holde fast om den starter og stige
Gunnarsaurus
Naar det der meldt, er det naturlig og bli skuffet hvis det ikke kommer. Men hvis PCIB ser det som en noedvendighet for aa komme i maal, maa vi respektere det.
Og saa langt kan jeg ikke se annet enn at PCIB har skutt ned 3 blinker av 3 mulige. I hvertfall frem til noe annet meldes;-))
Ser du ikke poenget her?
Hvis ledelsen ikke så hvor dette bare på q3 så vitner dette om dårlig styring og kontroll. Hold aksjonærene oppdatert, det er det mannen ber om. Og jeg støtter det 100%!
Det er helt i orden med fimaVACC data i 1q 2019, men da må de(ledelsen) melde det på q3, ikke bare la det skure å gå.
Pcib er et lite selskap og de klarer ikke å håndtere hickups. Men vi kan ikke dømme dem som de hadde uante ressurser og penger.
Vacc kjøper jeg unnskyldningene. Endringene har vært viktige og nødvendige og vil kanskje resultere i at vi får et fantastisk produkt.
Nedprioriteringen av extension likte jeg ikke. Den var alt for viktig for det. På den annen side har de begrensa med ressurser og tålter ikke små humper på veien.
I hvert fall ikke til aller siste slutt av året. Derfor er jeg overbevist om at det kommer melding om resultater, og ikke utsettelse, en av de neste dagene.
Flott oppsett Gunnersaurus.
Burde danne et veldig godt underlag for å diskutere de egentlige bakenforliggende grunnene og om der er truffet korreksjoner for å hinder lignende gjentakelser.
Ekstention studien:
Papirrot
Ingen oppfølging
Ikke helt gjennomført i topp-eliten dette.
Men de har gjordt en del endringer etter dette og ansatt ekspertise som skal følge opp og hindre gjentakelse.
Kanskje en skal se på det som skjedde med ekstention studien som flaks?
Hadde deler av dette skjedd i pivotal fase 2 studien …ikke bra.
Men tiltak er gjennomført.
lykke til
Er greit å ta hensyn her til at det er eksterne aktører som analyserer dataene. Dersom de har blitt forespeilet at H2 for resultatene så vil det være naturlig å guide på det. Tipper vi får en oppdatering i løpet av uka om hvor i løypa de er. Har en følelse derimot at de ikke er ferdig med å analysere alle dataene. Ville derimot vært veldig fint om de kunne gitt en oppdatering på hvordan det ser ut sålangt. Forhåpentligvis klarer de å hoste opp noe for oss
Det er lov å håpe!
Det fysiske analysene av blodprøvene er vel gjennomført, så det vel bare ekstra analyse av rådataene disse folkene fra Nederland skal utføre, eller?
Ja, det er slik jeg har forstått det. Og man må jo ha blitt enige med nederland om en deadline. Noe annet ville jo være veldig spesielt - og klønete sett i lys av nyere historie. Og så bruker Per og Ronny en dag på å formulere en innledning og avslutning på en melding.
Jeg er enig i «frustrasjonen» til enkelte her om, «What if»… dataene blir utsatt.
Jeg sitter med 34,80kr i snitt og håper selvsagt på en kanon melding som er innenfor tidslinjen som er guidet og det som forhåpentligvis vil gi meg pluss igjen i boka.
Samtidig er jeg også forberedt på at det kan ta noen uker ekstra. Dette er en dynamisk prosess, og slik jeg ser det er det aller viktigste at det vi presenterer er av høy nok kvalitet, og at man evner å kommunisere dette på en riktig måte som skaper riktig oppmerksomhet på selskapet. At vi har involvert en av de ledende innen feltet, og at han velger å bruke tid på dette, gir det ihverfall for meg en indikasjon på hvor vi står idag. Ledelsen guidet H2 på Q3, og da forholder jeg meg til det inntil videre. Gleder meg til dataene blir sluppet!
Snakket om denne før, men hadde ikke noe link. Anbefaler det til ingen som ikke forstår konsekvenser mht økt risk.
Hva er det som skjer her? 25 tallet
Volumet… I tillegg så ser det ikke ut som det kommer VACC nytt før jul heller.
Børsen korrigerer. Høsten er vel et minikrakk nå.
Skal vi skjønne fallet i biotek i høst og i dag må vi nok til USA. Men tror dette mer er en kjøpsanledning om ikke det tryner helt i USA.
Kommer i morgen
I dårlig tider er det alltid noen som må selge, men en sur børs påvirker hverken kliniske resultater eller regulatoriske beslutninger.
I PCIB er det, som kjent, null finansieringsrisiko, vi har cash til 16-18 kvartalers drift, og slipper høyst sannsynlig å aldri hente penger mer.
Hadde emisjonen kommet to måneder senere hadde det vært full krise. Snakker om flaks med timingen.
Jepp, aldri så gale at det ikke er godt for noe.
Får ikke helt avlysningen av konferansen i Japan ut av hodet etter "forsnakkelsen " på q3. Var vel en her som sendte en e-post til selskapet om hvorfor de avlyste denne. Synes å huske at forklaringen var noe som at de hadde vært på denne konferansen i fjor bla. bla ikke hadde tid, sånn ca.
Men dette må de jo visst om da de meldte seg på? Har tro på en avtale innen fimachem med et Japansk selskap ikke er helt utenkelig innen sommeren.