At PCIB faller har ingenting med PCIB eller børsmeldingen i dag å gjøre. Aksjen faller fordi markedet generelt faller mye og fort. Flere og flere aksjonærer som har lånefinansiert sin portefølje, må selge for å ikke å misligholde lånet sitt. Når de må selge, ser mange på de aksjepostene som det er et høyt egenkapitalkrav til, f.eks. PCIB. Aksjer som ikke er spesielt likvide, faller da forholdsmessig mye.
På slike dager som vi har hatt nå, blir store verdier flyttet fra privatpersoner med begrensede midler, til store institusjoner med dype lommer. Statistisk sett er det bare 25% av ikke-profesjonelle investorer som tjener penger på sin portefølje. Noe å tenke på.
Nei.
Hva gjør de? Hvor fremskredent? Potensiale? For en investor så er avtalen for et skrapelodd å regne. Om man skal prøve å se verdier.
Jeg har alltid satt pris på et gratis skrapelodd. Alltid.
Det er ingen som vet hvem top10 er ingen kan gi deg svar på dine spørsmål, Glein.
Du får kontakte åndenes makt.
De fant ut hvem som var spøkelse og de vet helt sikkert hvem top 10 er og hvor langt de har kommet. Prøv det.
Det er ikke sikkert du kan få helt konfidensielt info fra et hemmelig samarbeid Glein, det ligger liksom i sakens natur.
Ja, jeg lesset av litt på 29 her om dagen da ting så rødt ut, men har vært livredd for å gå glipp av vacc så da meldingen kom jafset jeg på 26,8 ca. og tenkte dette må da gi 28-29 i kurs i det minste så ble litt overrasket over fall, men men.
Latterlige sisteposter. Men ok, bra standard som settes.
Har noen gravd frem noe formelt fra PF2? Vi er igjen tilbake dit at Per sin guiding om tidlig 2019 begynner å hangle.
It takes as long as it takes, we are now entering year # 4.
4 years of collaboration in total secrecy means they are working on something with a potentially high commercial value, nothing else. So this is very positive
Du Glein du Glein, du er nå et sjarmtroll, klem fra Snøffelen😘
Ikke interessert i å diskutere dette? Viktig for tilliten at man klarer å levere på guiding på PF2.
Jo Glein, mange svar var gitt, nå er du bare en bråkebøtte.
Du vet at samarbeidet har vart fra q3 2015 og ut q2 2019. Du vet at det har gått fra invitro til invivo. Du vet at dette dreier seg om studier med nuklein syrer. Du vet at Pcib har satt av 3-5 millioner på hele fimaNAC plattform de neste 3-4 årene. Du vet at samarbeidet pågår med en av de største farmasiselskapene i verden.
Når det kommer til verdi og potensiale, så er det umulig å si, så her henviser jeg til hva styret og ledelsen i Pcib sier:
’‘And I’ve also said that fimaNAc is a pure collaborative project. We don’t spend almost any resources on that project, but there is a clear upside. A clear upside to that project, which could come, so it’s more like an opportunistic area’'
‘’ PCI Biotech believes the PCI technology has potential to play a role in the realisation of several newtherapeutic modalities, including cancer immunotherapy (fimaVACC) and nucleic acid therapeutics(fimaNAc). The active research collaborations show that external companies share this view.
https://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article10814288.ece
“Den behandlingsoptimerende teknologi hos norske PCI Biotech har tiltrukket sig så meget opmærksomhed hos Bavarian Nordic, at det danske selskab nu vil teste, om de også kan optimere deres immunterapier.”
Hemmelig samarbeide men vistnok kjent for markedets aktuelle selskaper.
Også kan optimalisere bavarian’s immunterapier , altså pågår der annen optimalisering med andre selskaper.
Synes denne meldingen viser at BP/annen biotek er godt orientert om det som pågår innen FimaNAc.
Hvorledes skulle de ellers være i stand til å bli oppmerksomme på tilbudet?
Informasjon fra samarbeidet er jo ikke noe PCIB rår over, så det er litt pussig at mange går rett i skyttergravene når noen spør. Tror temaet er ferdigdiskutert.
Men det andre temaet rører vi ikke…
Hva er det du mener egentlig? Hvor er det du vil med dette? Du kjører jo bare på med stråmennargumentasjon og goddag mann økseskaft svar.
Du er oppegående nok til å skjønne at du måten du oppfører deg på ikke gir grunnlag for en fruktbar diskusjon. Hadde ikke skadet om du hadde litt bakgrunnskunnskap om temaet heller.
Så å si alt du lurte på finnes det informasjon på. Verdien er som sagt umulig å kvantifisere på nåværende tidspunkt.
For de som er interessert, så er referat fra siste REK-møtet ventet på fredag - evt litt over nyåret. Hvis PCI har søkt, så får vi svar da. Eventuelt kommer det kanskje på referatet fra neste møte.
FPD vil sikkert ta litt ekstra tid.
Ingen grunn til å hevde profetiske evner, men nå er første punkt på plass. Vil nok bli mer kjepphøy om jeg tar de tre neste også. Dessuten steinrik.
Det har vi vært hele tiden! Men når du raser inn på Pcib trådene i pitbull-modus, så ser du ikke skogen for bare trær;)
Den første var lett da, men ser gjerne at du treffer på de andre også
Min største bekymring med pcib er om jeg blir en ufordragelig riking eller om jeg klarer å holde bakkekontakten