Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

JE episode 68: time line [21:25 - 22:30] he talks about how long preclinicals take and speaks about FimaNac, so just Chillax :slight_smile: news come when they come if they come :sweat_smile:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-68

2 Likes

Stemmer det ikke at fase 1 studier startet i 2009? Så neste år har det gått 10 år. Er ikke det ca tiden det tar typisk fra fase 1 til kommersielisering innen biotek? Her er vi fortsatt langt unna, hvorfor ?

Insh’allah

3 Likes

This is a very interesting report from EDB group which is the organizer and facilitator of many partnering conferences such Bio-Europe…etc.

The report is about partnering activity in 2018 and was published in September 2018

Lot of interesting stuff for example the following, which could be applied to our FimaChem program which is technically in phase III (=pivotal phase), this is from page 4

5 Likes

Jeg har tro på at styret og ledelsen i pcib har valgt å ikke gå inn sammen med en partner fordi man rett og slett ser et større potensial i forhold til verdiøkning hvis man utfører pf2 alene.

7 Likes

@Don_suger I agree with you and that’s what we say for now, but for the right price everything is for sale. Everything can be everything including the entire company, and this should not come as a surprise.
Of course you ll need a fine strategy coupled with outstanding data to be able to reach the optimal deal and at this stage of both the company and products development we have what we believe is a good strategy and promising data.

3 Likes

Trololololol

5 Likes

vil BP være interessert i fimaVACC?

Ja nå har de stridd med å få terapautiske vaksiner til å virke i tiår og fortsatt klarer de ikke dette.
Vanvittige summer er brukt og brukes innen delivery.
Så en kan jo spørre en gang til.
Vil virkelig noen være interresert i dette produktet som kan få deres terapautiske vaksiner til å virke?

Bavarian stod for siste fiasko og en kan jo sette seg inn i hva dette kostet selskapet.

Preklinisk/klinisk?
De har muligens allverdens tid helt til første avtale er i boks.
De bør ha gode nerver etter denne hendelsen.
Er der muligheter for at BP snapper deler eller hele selskapet rett forran snuten på dem?
Det vil i såfall gjøre konkuranseforholdene helt umulige dersom vacc’n innfrir.

PCIB har som mål å leie ut rettighetene.
Det er vel ulogisk å gå lengre enn til denne studien i fase 1.
I så fall må de beslutte å skaffe egen vaksine og resultatene for en slik vaksine gjelder jo fortsatt kun denne vaksinen , altså , BP må selv fullføre sin egen vaksinasjonsprosess og virkningene / resultatene vil vel alle bli forskjellige,ikke?
Så å forlange preklinisk e.l. blir kanskje litt feil.

Kommer der en adjuvant på markedet som får terapautiske vaksiner innen kreft og annen sykdom til å virke , da er ikke jeg så bekymret for om noen vil ha den.

2 Likes

Er så enig, så enig i ALT Gunnersaurus skriver. Spot on!

Forøvrig, selv om Per Walday gjentatte ganger på Q3 ble «pushet» på FimaVacc og når vi får resultater så svarte han bare at «studien vil bli fullført i 2018».

Han sa ingenting om når RESULTATENE skulle legges frem, selv om han vet meget godt, eller i alle fall burde vite, at det er NETTOPP det som aksjonærene etterspør.

4 Likes

Durable

Vel, da har PW kun lovet at studiet skal fullfoeres i 2018. Det kan like gjerne bety resultatfremleggelse i Januar 2019, som i desember 2018. Hvorfor kreve noe som ikke er lovet? Man kan ikke presentere resultatene foer studiet er fullfoert?

Strongs respons for fimaNac har saalangt endt opp i en forlenget avtale med topp 10 BP. En melding som kom naar den var forventet, slik at PW har sitt paa det toerre.

Naa blir det spennende og se hva strong respons i fimaVacc ender opp med, og om vi maa vente dag/dager, eller en tre til 4 uker foer resultatene presenteres. Det hadde vaert hyggelig med en tidlig melding, men alt er i rute slik jeg ser det.

1 Like

Jeg mener at det på Q3 ble kommunisert ganske klart at resultatene skulle foreligge og bli presentert i 2018.

“And we will report the results of this as soon as the results are available. And we have said that this study will be completed by second half 2018. So in the near future, we expect to have something to tell you about the results of this study.”

I spørsmålsrunden:
“Yes, that’s right. And regarding fimaVACC, as I can understand, we will see the results before the end of the year. And these results – or if you want to say something?”

PW: “No, no.”

Det PW svarte på var om han ville kommentere resultatene. Dersom presentasjon av resultater før 2019 var en misforståelse, så hadde han alle muligheter til å poengtere det her.

Om det ikke kommer noe i innen fredag, så mener jeg det er veldig lite tillitsvekkende.

8 Likes

Vel, jeg var ikke der, og svarte bare paa hva Durable skrev.

Ja, ser at du prøver å skyte straffespark med en 30 kg sekk på ryggen. Og resultatet blir som forventet, du skyter himmelhøyt over målet!:wink:

Men seriøst Savepig, du klarer bedre enn det der.

Hörer du, @anon21766851, hur många aktier har du i PCIB?

Plot twist, Glein er Per Walday

2 Likes

Jepp, har lest gjennom q3 transcript, og han lover på ingen måte data før jul.

1 Like

Jeg er helt enig i det du skriver polygon, og hvis det ikke kommer noe før nyttår synes jeg også det er svært lite tillitsvekkende av Walday.

Jeg prøver bare å si at jeg synes han ordla seg litt upresist og tvetydig, nærmest med vilje, kanskje for å kunne ha sitt «på det tørre».

Han sa jo bare at studien skulle fullføres i løpet av 2018 og at resultatene «as soon as…».
Det var unødvendig upresist av ham.

2 Likes

@Jcp, hvor har du det fra at Immuneed, som er det svenske selskapet Ultimovacs kjøpte, driver med leveringsteknologi? Du sa på cahtten i går at du mente dette oppkjøpet var negativt for fimaVACC samarbeidet(sånn jeg oppfattet deg).

Slik jeg ser det så driver dette selskapet med analyseteknologi:

http://immuneed.com/

1 Like

Når vi alle sammen er så plaget av dette, så har jeg ikke dårlig samvittighet for å plage CFO heller.

Subject: Guiding av FimaVACC-resultater

Date: 19 December 2018 at 09:06:24 CET

To: Ronny Skuggedal <rs@pcibiotech.no>

Hei,

På Q3 presentasjonen forsto jeg det slik at FimaVACC-studien skulle være ferdig analysert i Nederland og resultatene presenteres før nyttår. Stemmer dette?

Mvh
XX

5 Likes

Sendte stort sett akkurat samme mld. til PCIB i går kveld, men har ikke hørt noe enda…

2 Likes