Resultatene kan komme naar som helst.
På en måte hadde det vært ålreit om du hadde delt det i går kveld, men på den annen side er det sikkert greit at Ronny får denne meldingen fra flere.
Sorry, en forglemmelse! Men som du sier, hvis flere spør om det samme må han (PCIB) komme med ett el annet svar snart?
PCIB blir igjen rammet av nedsalg på lavt volum på et nivå (+/- 25) som ingen hadde drømt, eller fryktet, før emisjonsmeldingen i august.
Det er bare å håpe at fimaVACC kommer snart…
Lothian
Gruer meg allerede til fem A4 sider fra gunnarsaurus om ledelsen, hvis det ikke blir levert melding innen fredag
Snur en det hele “på hodet” og sier at info til aksjonærene betyr mindre enn korrekt måte å publisere “strålende” resultater på så kan jo det beskrive situasjonen vi er kommet opp i.
Der er vel visse regler og avtaler som skal følges med “selskapet/instutisjonen” Laboratory of Experimental Cancer
Immunology and Therapy, Department of Medical Oncology at Leiden
University Medical Center under the leadership of Prof. Sjoerd van der Burg
Når en inngår avtaler om felles publisering mm så ville det ikke ta seg noe pent ut dersom PCIB publiserer resultatene utenfor samarbeidet.
Hvor er nyhetsverdien for der Burg da?
Venter vi på der Burg?
Den store nyhetsverdien får vi vel bare første gangen og da må alt være korrekt.
Kjøper mer på 25-tallet idag. Hvem hadde trodd det tett opp på alle triggerne?
nesten så eg ringer fruen og spør om ho holder jule lommepenger så en kan tømme kontoen helt
Man kan jo håpe at det kun er skattesalg på gang. … Da vil det jo på et tidspunkt snu litt.
Men i bakhodet ligger Nyenburg og forvirrede aksjonærer som forventa PW oppdatering ala 20 desember 2017.
Har ikke selskapet forsket i 10 år nå? Hva er grunnen til at det tar så lang tid ?
Tja… Tett opp mot triggere ? Skulle nesten tro at folk og fe ikke tror noe særlig på at vi er tett på.
Du skal ikke se bort fra at en kursoppgang kommer som julekvelden på kjærringa, brått og uventet selv om en vet nøyaktig at den kommer
Etter hva vi har erfart så kan vi jo prøve å definere hvordan livsløpet til en studie ser ut:
- først skal den planlegges
- deretter igangsettelse
- deretter gjennomføring ihht plan
- deretter ferdigstillelse, dvs alle resultater og data skal innhentes og verifiseres
- så skal data analyseres internt
- dersom intern analyse avdekker interessante funn så engasjerer man eksterne til ytterligere analyse
- ekstern analyse blir nedfelt i en rapport og overlevert kunden (pcib)
- etter gjennomgang hos Pcib blir man i fellesskap enig om eventuell publisering
I dette eksempelet så har PW kun sagt at pkt 4. blir ferdig innen 2018.
Vi presisere at denne er ingen fasit og kun min antagelse.
Dataminer, så engang utpå vårparten?
Om resultatene kommer i desember eller januar betyr like mye som en pølse i slaktetida.
Man var allerede på punkt seks på Q3. Dersom han hadde ment kun punkt fire innen nyttår, så hadde han sagt ‘the study has been completed’, og ikke “we have said that this study will be completed by second half 2018”.
Det handler om tillit til ledelsen, ikke om utålmodighet.
…milliard. En billion på norsk er tusen milliarder.
Samme her. Umulig å motstå😊
Det kan ikke herske tvil om at endelig resultat fra fullført klinisk fase 1 er meldingspliktig. Samtidig er det sjølsagt slik at selskapet sjøl avgjør når resultatet er tilstrekkelig tilrettelagt for rapportering til markedet. Altså ulikt hva som er tilfelle ved inngåelse av kommersiell avtale. Da skal signering meldes uten ugrunna opphold.
Billigsalget varte ikke lenge ser jeg. Fallet fra 29.5 til 25.1 var vel en overreaksjon. Men litt bedre børs skal vi vel kjapte tilbake til 28-29 ville man tro. Utrolig hvor raskt sentimentet endres i denne aksjen.
Kjenner eg blir frustrert heiv ut litt Pho for å øke pcib.
Så fikk eg ikke mengden eg ville ha, og Pho steg 3kr på tide med juleferie