Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Takk for tilliten UFO, og får vel legge til at det er ditt eget ansvar hvis det går dårlig, og din egen fortjeneste hvis det går bra, your money your responsibility.

Forøvrig sitter jeg vel ca ganske likt fordelt som deg pt med en 75% PCIB og 25% PHO, og er komfortabel med det.

Sett fra et risiko-perspektiv så likte jeg godt meldingen for en uke siden som verifiserte safety på dobbel behandling. Hadde liten tro på at det skulle gå galt, men uansett deilig å ha “krysset ut den”.

Sikkert mange som vil tenke at å kun ha to aksjer i porteføljen er stor risiko, men PHO er snart et overskuddsforetak, og PCIB har svært liten finansiell risiko, svært lovende effektresultater og i ferd med å kjøre et ultrabillig registreringsstudie.
Når aksjen da er billig i tillegg så mener jeg at ROI, risk/reward, you name it er superattraktivt.

8 Likes

"Men mot slutten av handelsdagen snudde det – og indeksen kan nå vise til sin største snuoperasjon siden 2010. "

Ser ut som S&P var godt i minus da OSE stengte, og det var det som dro ned OSE fra minus 1,5% til minus 2,5% på slutten av dagen. Hvordan blir analysen din nå da Biotop20?

3 Likes

Skal du løpe raskt og effektivt i marka , dvs. i ujamnt, ruglete terreng, gjelder det ikke å holde nesetippen rett ned.

Sjøl ikke på en distanse som f.eks. 400 meter flatt, hjelper det… Du må holde blikket framover: holde løpebanen din, vokte konkurransebildet og sette inn støtet når det gjelder pallplass.

6 Likes

Hvor går aksjekursen til PCIB.OL den neste uken?

  • Opp (Kjøp)
  • Uendret (Hold)
  • Ned (Selg)

0 stemmegivere

Hvor går aksjekursen til PCIB.OL de neste 3 månedene?

  • Opp (Kjøp)
  • Uendret (Hold)
  • Ned (Selg)

0 stemmegivere

Nå holdt jeg på å sette kaffen i halsen her gitt! :open_mouth:

1 Like

ja, de greiene der e r bare tullete.

2 Likes

ABN AMRO GLOBAL CUSTODY SERVICES økt med 42270 6.99% :grin:

Var nok bare en portefølje justering i desember som har foregått for vår spesialinvestor.
godt å se at de har tatt til fornuft igjen :stars::clinking_glasses:
2019 here we GO!!! :wink:

13 Likes

Kan ny liste legges ut ? :smiley:

Se tråd PCI BIOTECH TOP 50. Der ligger den​:+1::blush:

2 Likes

Slutter vi på rundt 26-27 kr i dag skal jeg si meg meget fornøyd. Ferdig med 2018, og vi kan se frem mot nytt år og Fimavacc som jeg forventer å høre mer om tidlig 2019(Januar), og oppstart av Pivotal fase. 2019 tror jeg blir meget spennende, og det føltes også godt å sitte i et selskap som er “fullfinansiert” de neste årene.
Om noen har annet “krydder” å legge til for hva som skjer i 2019, feel free to add.

2 Likes

Ja, klarer ikke mer tenker eg. Så da får vi gi gass i 2019 og ta igjen det vi skulle hatt i 2018…

Bare å gi gass ja!

En Taycan ble bestilt des.2017 og kommer engang iløpet av 2020 :blush:

9 Likes

ok…

1 Like

Da er nyttårsgave til krypet kjøpt. Babypost i PCIB, for en lysende, kreftfri fremtid. God jul og godt nyttår alle sammen!

5 Likes

:fireworks:PCIB`s exciting 2019 :fireworks:
MCAP 929 mill, cash335 mill, LOA 51% ; Unrisked value = 1160 millNOK
Finansiert for 16 kvartaler, FimaChem GGK på marked: 1H2022

Accelerated Approval (FDA) og Conditional Marketing Approval (EMA) kan gjerne komme tidlig i PF2 løpet, på grunnlag av foreløpige data analysert fortløpende av IDMC: Independent Data Monitoring Committee, som kan finne det uetisk å fortsette uten å gi alle pasientene PCIB`s FimaChem behandling.

Foreløpig bekreftelse av sikkerhetsavlesning fra fimaChem Phase I exstensionstudiet i GGK
fikk vi den 20.12.2018_ :ok_hand:
dvs. at alle de 6 pasientene vi trenger har passere sikkerhetsvinduet,
som inntreffer ca. 3 uker etter den andre fimaCHEM behandlingen.

Bullet # 2
Datareadout på exstension studiet er jeg litt usikker på når foreligger!
Pasientene følges også for effekt som måles 6 måneder etter første behandling.
og første behandling gis helt i starten av behandlingsløpet på ca 5-6mnd.
Det vil være naturlig at 6 måneders effekt data rapporteres når data fra siste pasient foreligger og formatet for rapporteringen vil vurderes på dette tidspunktet. ref RS.

Pivotal trial progress reporting: REK søknad vet vi er sendt :smiley:
Key milestones will be communicated in press releases
‒ Start of study (first patient dosed)
; IDMCd recommendations; clinical results presentations, filing, etc.

Progress will be updated in quarterly reports
‒ Number of country approvals
‒ Number of sites open for enrolment

Bullet # 3
Will we get a Partner for Asian sites !? desision guided 1H2019

Bullet # 1 FimaVacc
• Final Analyses are done in collaboration with Laboratory of Experimental Cancer Immunology and Therapy, Department of Medical Oncology at Leiden University Medical Center under the leadership of Prof. Sjoerd van der Burg

FimaNac
Six active collaborations within nucleic acid therapeutics and vaccination

  • 18.12.2018 Extension of preclinical research collaboration agreement with a top-10 large pharma company.
    In Vivo studies since july2017.

Bullet # 4
Nyheter fra en av våre FimaNac & Vacc partnere kan komme når som helst ! :hugs:

More bullets ? feel free to add

10 Likes

Du sikter høyt Jaxi. :astonished:
Tenker jeg klarer meg med denne jeg da:
https://www.fairline.com/en/yachts/squadron/48/

2 Likes

Nja, nå blir Norge verdens billigste land å kjøpe denne bilen;)

vil tro den badebalja der koster en smule mer :sweat_smile::hugs:

Jonas Einarsson Transcipt Radium episode 68, års-oppsummering. Fra ca 18.40 til ca 21. Med forbehold om småfeil.

"Jo… den måtte jeg ta, for det var om Fimavacc. det er jo også riktig at den var blitt utsatt, eller ikke utsatt, men har tatt lengre tid enn det man trodde. Hvorfor det? Igjen, spør vi. Det første er at når de gjør en sånn dose-eskalering, så er den beste dosen den laveste. Vupps, hvem hadde trodd det, at immunresponsen skulle være best på den laveste. Da MÅ man ta noen pasienter til, med en enda lavere dose. Hva om den er enda bedre? Og det gjør man, det tar litt tid. Svaret er nei, den er ikke bedre. Fint, da er det den laveste i den forrige som er riktig dosering. Det tar litt lengre tid. Så sier de at de skal komme med immundataene, det er vi veldig spent på. Eeeh, hvordan man måler immunrespons, er et felt i en rivende utvikling. Er det CD4 celler, er det CD8 celler, har det noen innvirkning på T-reg celler?, Er det andre ting vi kan måle ut ifra ny kunnskap,som vil kunne overbevise Big Pharma eller andre at de skal lisensiere inn dette? Kan et lite selskap som PCI Biotech gjøre alle disse analysene selv, og at de blir troverdige nok hvis de bare publisere de selv? “EEEH Neppe, sier PCI Biotech til seg selv”, og kontakter Van der Burg og hans gruppe i Leiden, som er en av de mest anerkjente i verden, og sier. Kunne du tenke deg og gjøre disse analysene sammen med oss, og publisere disse sammen med oss, og han sier JA til det. Da tar det litt lengre tid, fint, for da blir det enda bedre resultater. Så igjen, det er jeg strålende fornøyd med. Om de kommer… De har sagt at de regner med at de skal være ferdige i løpet av året, da er det 12 børsdager igjen. Skal jeg sitte å telle 11-10-9-8-7 børsdager, også er det katastrofe hvis ikke de kommer siste børsdag før nyttår, men kommer 14 Januar istedenfor. NEI, det spiller ingen rolle, det er hvordan disse resultatene ser ut, det er det jeg vil se på. "

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-68

14 Likes

Kanskje Van der Burg alllerede har visket noen vise ord til sine BP venner, og alt er blitt veldig hot paa baade den ene og den andre maaten.;-))

Fra spoek til alvor. Vi haaper paa gode resultater. Er ganske sikker paa de kommer siden PCIB valgte og analysere resultatene paa denne maaten. Vil faktisk bli veldig overrasket hvis fimaVacc resultatet skulle vise seg og vaere svakt.

Godt nyttaar.

1 Like

May be relevant to pcib shareholders

bilde

bilde

19 Likes