God artikkel der flere selskaper, også PCIB, er med:
Hva tror folk her om dette?
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2399234
Kan dette være PCIB sitt samarbeid med Covance?
Hadde vært interessant å høre fra noen biotec nerder her på forumet rundt dette Jeg kan ikke uttale meg her.
Hvorfor 10% stigning idag?
Er nok spekulasjoner om gode resultater for fimaVacc ref. linken to poster opp.
Er spekulasjoner om et skriv med positive detaljerrundt en firmavacc. Spørsmål derimot er om det faktisk er PCIB sin. Også veldig merkelig om sånt kommer ut fra ekstern kilde før PCIB, noe jeg synes er veldig rart. Hadde vært interessant om noen som er litt inne i biotec og PCIB sin firmavacc kunne vurdert om det virker å være sansynlig.
Merlin på forumet har visstnok bekreftet at PCIB har annonsert samarbeid med Covance Står i q2 rapporten 2016 på side 14. Så virker jo ikke veldig usansynlig. Spørsmålet er om det er noen som helst sjanse for at det kan være noen andre partnere?
Dette er spennende nok til at jeg måtte øke en god del i PCIB. Ikke lett å være på ferie med kun tilgang til trader’n i dag før ferien fortsetter. En melding om fimaVACC burde ha kommet for en stund siden som lovet fra selskapet. Jeg solgte meg ned da den meldinga uteble (fryktet failure), men med denne infoen ser ting lysere ut.
Dette er spennende, jeg tror det kan bli en god dag. Opp 4kr nå til 26,30.
Kjøpt mer ved å selge noe Targovax og Photocure.
Ser ut som dataene tilhørte Damian Pharma.
Ser logisk ut når man ser på linkene i tråden på HO.
Er det konkurrent da eller? Dårlig nytt for pcib? Altså, selvsagt synd at det ikke er dems resultater.
Usikker, er på telefon og har ikke sjekket grundig.
Synes uansett det er fryktelig rart at PCIB ikke har kommentert noe hvis dette skulle være deres studie.
Jeg har sammenlignet dokumentet til covance med PCI Biotech sin protokoll fra clinicaltrials, og tror ikke det er snakk om PCI Biotech, pga. store forskjeller mellom studiene.
Jeg tror heller ikke det er damian pharma, siden de har minst like store forskjeller i studien som PCI Biotech.
Etter hva jeg finner på clinicaltrials, så er det mest sannsynlig denne studien det er snakk om:
Kan skrive mer utfyllende om dette senere, men har ikke tid akkurat no. Uansett er det et klassisk eksempel på at man burde være veldig skeptisk til spekulasjoner fra anonyme.
En kjapp sammenligning av studieprotokollene til PCIB, Affibody med studien Covance omtaler levner liten tvil om at Covance ikke omtaler samarbeidet med PCIB.
Covance Leeds er tilknyttet 59 studier på clinical trials og hvilken som helst av disse studiene kan være studien Covance Leeds omtaler i dokumentet sitt. Selv om dokumentet er datert til 2017 er det ikke gitt at det omtaler en studie avsluttet i 2017.
Det var en meget meget god oversikt!
Så lenge brukeren ikke har forfalsket en mail bør spekulasjonene være avblåst:
Innlegg av: BenteBazooka (01.08.17 22:05 ), lest 40 ganger
Ticker: PCIB
RE^1: PCIB: Covance sin hjemmeside om Leeds unit del 2
Fikk svar fra skuggedal nå:
Hei **************,
Takk for din interesse for PCI Biotech. Omtalen du henviser til gjelder ikke PCI Biotech.
Mvh
Ronny Skuggedal
CFO
Kan fort være en solid kjøpsmulighet i PCIB i dag, de skriver på HO at Skandiabanken reduserte belåningsmulighet til 0 for aksjen:
Den/de som selger har kanskje ventet til siste liten da i håp om resultater fra Fima VACC studien eller ODD innvilgelse. Kjedelig for vedkommende om det er ufrivillig
Meeen, det tekniske bildet er bittelitt skummelt, her ønsker vi virkelig å se at den strekker øvre bollinger litt og kommer over SMA50 og 200…