Psst. PCIB i kurs 500 om 3-4 år?
Innlegg av: zappa66 (02.11.17 21:20 ), lest 164 ganger
Ticker: PCIB
RE^1: PCIB: Viktige vegvalg
Fra profilen til PW som er lagt inn på The Nordic-American Life Science Conference, New York, November 13-14, 2017
Her står det hva PCIB ønsker med sine produkter
Product fimaNAc
Intracellular localised delivery technology for nucleic acid therapeutics. Strong preclinical data for delivery of several classes of nucelic acid therapeutics formulated with different delivery vehicles.
Applies to Biotech / Pharma
We want to out-license our product
Product fimaVacc
- vaccination platform for peptide/protein vaccines Vaccination platform for enhanced T-cell response with peptide and protein vaccines. Strong preclinical data. Currently in Phase I in healthy volunteers and the first immune responses indicate enhanced overall T-cell responses in man.
We want to out-license our product
Product
fimaChem - treatment of bile duct cancer
Pharmaceutical product for localised cancer treatment, currently in development for treatment of inoperable bile duct cancer with promising early signs of tumour response. ODD in EU and US.
We want to out-license our product, Commercialization partner
Innlegg av: FiloD (02.11.17 22:22 ), lest 22 ganger
Ticker: PCIB
RE^1: PCIB: Viktige vegvalg
Zappa
Takk for den. syntes at følgende er interessant under fimachem “We want to out-license our product, Commercialization partner”
Og især commercialization partner sier meg at de går for en partneravtale. De har i lang tid hatt interessenter indenfor fimachem, så kanskje har de allerede et par muligheter.
Jeg syntes at dette er den eneste mulighet ledelsen har hvist man vil kommunisere til markedet at men faktisk går for en partneravtale. Og jeg har spurt flere ganger og svaret har altid vært det samme, “ja, vi har interessenter, ja, vi vil ta denne avgjørelse kort etter at vi har fått det regulatoriske på plass”.
Jeg tror vi får en god partneravtale indenfor fimachem til gallegang inden året er slut.
Spennende tider.