Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Men… innimellom all frustrasjon over kurs osv. Har folket mistet helt troen på teknologien pcib besitter? Er det mindre fantastisk teknologi nå enn for et par år siden? Naken leveranse uten bieffekter… jeg har ikke peiling. Leser kun hva som som legges frem av artikler. Men dette må da være av det bedre hjelpemiddel innen medisinering? Hodeløse høns og panikk virker som rår kursen om dagen.

12 Likes

Jeg reagerer på inrulleringen og tallet 2025, selv om det frister å kjøpe idag så avstår jeg litt til. Både T og P er på radaren.

Must virker å være fornøyd med Bøhn. Bøhn virker å være fornøyd med PW.

Osv

Merkelig når teknologien ikke er verdt noe lenger, og pengene går mot slutten 2H 22.

11 Likes

Når panikken brer seg, Kjøp :boom:
Teknologien løser det største problemet innen medisin.
Levering ,levering og levering.
At kursen nå er på 10 tallet er helt utrolig.
Teknologien er ikke blitt dorligere…
Corona har. Ødelagt Masse både på innrullering og partnering, Men, den har også pushet frem Mrna,
Noe Pcib kan levere…
Ting løsner,og jeg er ikke i tvil om at de lykkes.

21 Likes

Panikken bredte seg vel i sin tid på 20-tallet også…

Når det er sagt; lykke til alle seige pcib’ere! :crossed_fingers:

1 Like

Aaleby, takk for det! Og hvis det er slik at PCIB ere som du sier er seige, ja da skal jo kursen rett opp igjen?

Og med tanke på RELEASE (rekruttering som har gruset kursen) i avsluttende fase ODD:

Oppgang på børsene i Asia

Markedene stiger på optimisme om at omikron muligens ikke vil medføre så stor risiko som først antatt.

Nu ventes IDMC 2H 2021 tilbakemelding safety data 2 behandlinger. Blir interessant å se vurderinger og data.

Utdrag:

Group sequential statistical designs offer a mechanism to consider terminating a trial early and the results made public if the interim data become sufficiently compelling. Interim monitoring of safety and efficacy data is an integral part of modern clinical trials.

Most randomized clinical trials include strategies for terminating the trial early if a combination of treatments is found to be either effective or harmful to the patients.

The primary responsibilities are to periodically review and evaluate the interim data with an emphasis on the safety of the patients enrolled in the trial, the overall conduct of the study, progress toward the trial’s goals, and (under certain circumstances), the efficacy of the protocol defined intervention.

In metastatic castrate-resistant prostate cancer, IDMCs have been particularly active in terminating clinical trials after interim instead of final analyses during the last several years. Three trials1214 have been terminated because positive interim results

4 Likes

Jeg har ingen ting igjen å kjøpe for, men like før jeg selger unna arvesølvet for å fylle på. Vært med siden 2016, har igjen 95% av beholdningen.

10 Likes

Fra PhD
During the first 20 days post-ATRA+PDT, we obtained significant antitumor
responses in HT-29 xenografts, including complete responses in 2/5 animals.
In conclusion, ATRA+PDT represents a promising novel combination strategy for the
treatment of solid tumors.

19 Likes

Hvorfor det?

Hvorfor ikke? :joy:

2 Likes

Ikke så kverulant @Chrkni på 30. de forsøket. Jeg oppfatter deg godt plassert å kritiske spørsmål rundt bolaget er på sin plass, men fra 10’ern er det vel bare oppside igjen med det fundamentale fortsatt på plass :man_shrugging: Vi gir vel heller hverandre en klapp på skulderen for lang å tro tjeneste å muligheten for å fylle på mer hvis hen har troen på bolaget er vel nu å nye investorer i følge oppslutningen på nordnet begynner allerede å ta plass.

17 Likes

9 tallet i morgen?

Da var håpet ute for en syntetisk kontrollarm…

Oslo (Norway), 7 December 2021 – PCI Biotech (OSE: PCIB), a cancer focused biopharmaceutical company, today announced that the company has concluded on the interactions with regulatory authorities in the US (US Food and Drug Administration, FDA) and Europe (European Medicines Agency, EMA) held during 2H 2021.

The interactions with the FDA and EMA were initiated to explore the opportunity for a modified study design to address the retention risk in the control arm of the RELEASE study. PCI Biotech argued that enrichment of the control arm of RELEASE with external control data, using existing patient-level data from past clinical trials and real-world data from a patient registry for patients with extra-hepatic cholangiocarcinoma receiving gemcitabine-cisplatin, could address the potential retention issue and that this approach may also benefit recruitment. The company has previously reported that initial responses from the authorities suggested significant challenges for using external control data in a pivotal trial of a first line treatment. The authorities have now reiterated their position and given more granularity on their concerns.

Both regulatory authorities recognised the retention and recruitment challenges for RELEASE in bile duct cancer, a rare disease with high unmet medical need. The authorities’ main concern is that the proposed modification would introduce a risk for uncontrolled bias. The feedback suggests that the validity of external control data for inferential statistical tests is not yet sufficiently corroborated for the settings of a global pivotal trial with registration intent.

PCI Biotech acknowledges the feedback from the authorities and has concluded not to further pursue adoption of real-world data to supplement experimental control arm data in a randomised first line setting under the current regulatory environment. The company continue with full focus on RELEASE assessing all opportunities to address retention and recruitment.

Tja…, var vel ikke annet å forvente… :-/

6 Likes

Der er ikke meget der lykkes, men denne havde jeg nu heller ikke forventet.

3 Likes

Hvis man skal se noe lyst på det, så er vel dette den den nye og lovede formen for kommunikasjon. Tidligere ville man kanskje ikke fått en sånn børsmelding?

11 Likes

Nuvel, kursutviklingen siste tiden tilsier vel at dette var forventet.

Det ble jo også kommunisert på q3 at det kunne blir vanskelig å få til

10 Likes

Ikke fulgt med på en stund, hva vil dette si? :blush:

1 Like

It means business as usual

4 Likes