Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Jeg har trua på Per, PCIB å det fundamentale. Har kjøpt tilbake på 10 tallet som jeg skrev en del poster opp. 8000 nye aksjer i dag :partying_face:

10 Likes

Nå må Per ta hatten sin og gå, eventuelt begynne å hoste og kremte igjen. Begge deler vil gi et betydelig kursløft🚀

3 Likes

Tendensen til fritt fall skyldes nok at markedet er klar over at utvanningseffekten av en eventuell emisjon økes drastisk for hver krone aksjen faller på dette nivået.

1 Like

Buythe dip!!

Jeg har redusert noe. 1 år for sent.
Min taktikk var å sitte til Release, men nå er det ikke sikkert det blir noen Release så jeg tok et sviende tap. Men sitter med noe igjen i tilfelle lotto. Det er jo det P er blitt.

Håper dere lykkes!

1 Like

Jaja, da kjøper eg mer.

Så da blir tegningen mindre i targo, men men. Der er nyenburg likevel så en har nok god tid.

4 Likes

Vi veet vel egentlig allerede at Omicron gir milde symptomer. Problemet er heller at den smitter ekstremt lett, og at det finnes mange nok i risikogruppen til at det kan belaste sykehusene i en kortere eller lengre periode fremover. Hadde alle vært vaksinert hadde problemet vært langt mindre.

5 Likes

Kanskje hvis det hadde vært noe kvalitet bak innlegget ditt så hadde folk reagert med noe annet enn klovn, likesom du melder 5 til påske kan jeg melde 50. Det er like mye verdt uten å begrunne hvorfor man tror det blir slik.

12 Likes

Børsverdi 452 mill, svært lavt priset, kan ligge her en stund til det kommer avtaler med penger på bordet. Det kan selvsagt også komme plutselig.

Vanskelig å treffe bunn og topp i dette gamet :sweat_smile:

4 Likes

Hvilket game ?

Kjøper du ikke for å støtte kreft forskning?

Om du skal tjene penger så anbefaler eg en annen sektor :wink:

3 Likes

Det burde vell nærme seg en fasit.

Hvem tar feil?

Markedet priser PCIB til 10-11 kr aksjen.

Sparsommelige PCIB ansetter flere folk pga hektisk business development, og alle tre ben ble nevnt under Q. Et lite utslag og PCIB er ikke tilnærmet verdt så lite.

La oss håpe for kreftforskningen at markedet nå har kommet på et skammelig lavt nivå :+1:

23 Likes

Sørgelig dag, helt utrolig utvikling
Hvor blir det av IDMC vurderingen? Enda innenfor H2, men ikke lenge igjen om de har planer om å treffe på guidingen.

3 Likes

Har til gode å se PCIB holde guiding, så regner med at denne ikke kommer før jul

Ikke PCIB som guider den faktisk.

5 Likes

9 pasienter innrullert ved inngangen av 2021 såvidt jeg husker, så statistisk sett er det da 4-5 i kontroll-armen som er død eller synger på siste verset, mens det er 4-5 som har fått FimaChem som har det sånn noenlunde forholdene tatt i betraktning.

Hvordan ser det ut for de av oss som har greie på statistikk? Er det noen som helst grunn til å tro att IDMC folkene vil ha noen meninger om kontrollarmen?

Lenge siden jeg så ferske regnestykker på dette dessverre. :confused:

2 Likes

Vi vet at det er innrullert minst 30 pasienter, hvorav de fleste før sommerferien. Sannsynligvis har minst 15 fått FimaChem-behandling. IDMC trenger 8 pasienter med dobbelt behandling for å svare på om behandlingen er sikker.

Kan det være at IDMC ser at effekten er vesentlig bedre enn kontrollarmen at de vurderer å stoppe studien av etiske grunner? - Kanskje det er det vi venter på?

4 Likes

I remember that they have implied that they are considering this possibility!

1 Like

delt ?

utdrag:
det norske selskapet PCI Biotech har eit PCI-basert legemiddel mot gallegangskreft under klinisk utprøving, som ofte er dei siste forsøka som vert gjorde for å avgjera om eit legemiddel har livets rett.

5 Likes

3 dager senere

10 dager senere…

Regner med du ikke må lese alle 250 sidene for å komme til medisin-X som garantert skulle bli offentliggjort der. Skulle være greit å sikte seg inn dit hvor det skulle stå. Flere som venter enda og ikke glem du har lovet det.

Nå er det ettermælet ditt som står på spill :grinning_face_with_smiling_eyes:
Har du hausset noe må du levere også.

1 Like