Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

231 sider er korrekt. Over 250 sider er feil.
Jeg vet ikke om jeg har lov å dele disse sidene, men det står i tråden over her hvor du kan henvende deg.

Doktoravhandlingen skal presenteres 10. desember.

1 Like

Nei, du burde egentlig melde 6, for da blir du karakterisert som Gud før vi komme ned til hans 5.

Og dersom det er så ille at den stakkars mannen “hetses” for å komme med sine kvalitative beregninger synes jeg vi skal lage en støttegruppe for ham :+1:

PCI Biotech - Småprat (PCIB) - #1479 av olafalo Men kan jo gjerne gjentaes. Forsvant ganske fort pga noen xxxxxxxxxxx som vel sannsynligvis også fant det provoserende med en så positiv artikkel.

3 Likes

Du får lese mitt innlegg lenger opp, se siste avsnitt

2 Likes

Siden du er paranoid eller av andre uforståelige grunner har skjult funksjonene som gjør det mulig å se på din aktivitet på forumet så kan jeg ikke lett gå til det innlegget via profilen din.
Gidder jeg å begynne å scrolle i PBIB småprattråden? Nei.

Litt ufin tone her Mr.

Discussion of the main results
Our findings indicate that ATRA or a PD-L1-targeting immunotoxin combined
with TPCS2 a are promising PCI drug candidates in contrast to sunitinib.

16 Likes

Så dere sier altså at ATRA er medisin X?

Skjønner godt at aksjonærer blir frustrert. Om det nytter å lufte frustrasjonen i et forum som dette er en annen sak.

Selv har jeg alle aksjene mine, og sitter idag med et tap på 79% . Nå er det for seint å selge.

Er rimelig lei av å bli pissa på av ledelse og styre.

4 Likes

Ja, PhD hennes innholder et paper som enda ikke er publisert.

4 Likes

Anbefaler at dere samler sammen alle stemmene dere har på forumet, får kalt inn til ekstraordinær generalforsamling og stemmer fram aksjenooben som styreformann.

Jeg kan garantere at det ikke blir verre enn i dag!

Hvis noen andre stiller til valg så skal dere få mine stemmer!

“I 2019 rapporterte vi også lovende resultater som viser at lysaktivering av PCI-fotosensitiseren TPCS2a/fimaporfin i kombinasjon med legemiddel X (på dette stadiet vil vi ikke oppgi navn da prinsippet vurderes for patentering) fører til kraftig hemming av vekst og økt drap av tykktarm- og brystkreftceller”.

ATRA er legemiddel mot Akutt promyelocyttleukemi og ikke tykktarm/brystkreft.

2 Likes

Fåes også som krem til kviser og solskadet hud.

Det vi vet er at hennes siste paper som ikke er offentliggjort enda , inneholder medisin x. Da står vi igjen med konklusjonen som jeg har limt inn over.

2 Likes

Hvorfor sender du ikke en Mail til UiO og ber om å få avhandlingen, så kan du lese paperet selv?

2 Likes

For jeg har aldri trodd den skal inneholde informasjon som er ment å holdes hemmelig pga patentmuligheter.

1 Like

Det tror jeg heller ikke. Mon ikke også de snart skuffer med ikke at opnå review i 2021 alligevel.

Tror du bør fokusere på det…(?) :slight_smile:

4 Likes

Kjøpte 3k, en gang må det vel snu😀

2 Likes

(Deleted)

1 Like

Oppsiden kan være flere 1000%
En vis mann det også.

4 Likes