Kan jo prøve å bidra med noe konstruktivt når jeg først er i gang.
Reflekterte litt på levering i Julen da jeg fikk en booster med Moderna, ble ganske dårlig med opp mot 39 i feber (ligger stort sett på 36,3) i nesten to dager.
Mulig det er bi-effekter av selve vaksinen, men jeg tror det er på grunn av LNP/PEG.
Såvidt jeg har forstått driver ikke Olix med LNP’er, GalNAc er utelukkende til levering i lever, og har ikke funnet noe info om hvor effektiv den “Cell Penetrating” asiRNA’en deres er.
De har flere kosmetiske/dermatologiske produkter, og vil tro noe av pipelinen som går på øye vil også gå igjennom private klinikker, så når RNA blir mere utbredt i framtiden tror jeg skånsom levering vil være nesten like viktig for å selge ett gitt produkt som effekt (gitt att det blir flere konkurrerende produkter til salgs til for eksempel arr).
Jeg vil tippe Olix vil få en fordel her med tiden ettersom de konsentrerer seg om andre måter å levere på enn LNP’er, og jeg vil bli veldig overrasket om de velger å ikke benytte FimaNAc til noen av produktene deres.
Om dette vil medføre nok penger i tide til å dra i land RELEASE tviler jeg litt på, men penger er jeg overbevist om att det blir, i mellomtiden kan det jo alltids komme andre avtaler rekende på en fjøl.
Edit: @Jubel Tenkte nå mest att det blir eventuelt mere baktungt. Ja, Olix har litt penger, men lite faste inntekter da heller ikke de har produkter i markedet. Vil tro de vil beholde upfronts og milestones til egen drift før de betaler eventuelle upfronts til andre selskaper inntil de har mer solide og faste inntekter selv.