Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Da er PCIB verdt ca 250 mill om man trekker fra cashbeholdningen.

4 Likes

@Statsmedisteren har du ikke en INSIDE anekdote eller to, der fortæller lidt om kursudviklngen. Skyldes det at Mayling har ændret menuen i kantinen?

1 Like

Enig i at vi ser en ytterligere derisking etter resultatene som AZ presenterer. Om de får godkjent behandlingen, er det på ingen måte noen katastrofe for PCIB. Dersom resultatene for RELEASE viser seg å være noenlunde i nærheten av det som man kan forvente (ut fra det som allerede er oppnådd), så er disse i en klasse for seg og ikke noe som kontrollkomiteen kan eller vil ignorere.
Vacc og Nac er akkurat like solid som tidligere.
Kursen gruses til nye lavmål, som for min del betyr et ypperlig tidspkt. for å fylle på litt mer de neste ukene. Jeg har gjort meg klar nå! :slight_smile:
Ikke tvil hos meg om at interessen for PCIBs teknologi generelt, og RELEASE spesielt, vil gjøre at vi ser en enorm rebound på ett eller annet tidspkt.
Blant de dårlige investeringene jeg har gjort er PCIB den klart verste, men også den med åpenbart størst oppside, og etter min mening er sjansen fortsatt svært stor for at de lykkes. Derfor er jeg langt unna å tørre å kaste kortene her.

18 Likes

Og det var det?

Aksjonærene på TI kan snart kjøpe pci alene…

1 Like

Der kom Asia partner må jeg si…

Klarer du å vinkle dette til noe positivt, Jubel?

9 Likes

Lurer på hva de skal si morgen klokken 14:00 …

Oi… Ble overrasket av den mld må jeg si… Veldig skuffende.

2 Likes

Fordelen er kanskje at den snart er i null likevel.
Norsk biotek er med noen ytterst få unntak en tragedie som aksjonær, håper folk snart skjønner det før alle penga ryker.

2 Likes

nå kan jeg si at jeg tapte alle penger jeg investerte i selskapet. skuffende men risiko har alltid vært der

1 Like

Ikke lett når selv safetynettet uten særlig konkurranse ryker.

De skulle kjørt emi før denne meldingen :rofl::rofl::rofl:

1 Like

Fint med 35 % fradrag på skatten i år da.

4 Likes

God timing…

1 Like

Jaja, det var nå ikke mer en et par millioner igjen . Fuck it - eg gir faen - logger av ut 2022.

1 Like

Er det noen oppside her, eller bør en bare realisere restene?

Så resultatene var så gode, effekten så overbevisende og nytten for passientene så overveldende at de bare måtte stenge det ned??
Wtf?

3 Likes

Lyt på hvad Per W siger. Han skaber værdi på kort og lang sigt. Kæmpe fadæse ledelse. Selv om jeg er ude, så får jeg sgu ondt i maven over det her. Det er fandme under al kritik.

Hvor lenge har de visst dette?

1 Like

#bull