Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Siden de nye resulatene til konkurenten ble vist.

Most soon…

Bunnen er nådd.

Flot hvis den klarer sig over 5 i morgen.

Langt der ifra. Tipper vi ser både fem og seks kroner ned fra dagens kurs.

Veldig overraskende melding - og helt ødeleggende. Kommer til å miste all tillit på Oslo børs.

1 Like

Fatter ikke hvordan Per W kan blive på sin plads. Den mand har jo absolut intet opnået siden han blev CEO. Der har sikkert være købstilbud, men de har afslået, og nu nærmer konkursen sig. Amatørselskab.

4 Likes

Bunnen er 0. Hvem vil betale noe særlig mer enn det for å kjøpe aksjer her nå?
Jeg har ikke vært med så lenge men forrige gang den var nede på 4-5 kr, var ikke det etter at de la ned forrige løp?
Er den røde tråden her at de får lusa på tjærekosten til å framstå som Usain Bolt så alle i hele verden rekker å komme i mål før de uansett hva de prøver på?

1 Like

Trodde inkompetansens høyborg befant seg på Stortinget. Så feil kan man ta. Tipper Per W. uttaler at han er svært overasket i morgen. Skjønner ingenting…

1 Like

Hvorfor har aldri Walday referert til AZ som en konkurrent? Denne studien MÅ han ha kjent til!!

Har agendaen til AZ hele veien vært å spionere og bremse utviklingen til PCIB? Sitter med et inntrykk av at de har blitt holdt med godt prat og rundlurt. De skandinaviske blå øyne fornekter seg ikke. Sannheten rundt dette får vi vel aldri vite.

Skulle ikke forundre meg om AZ har jobbet aktivt inn mot PCIBs site for å stoppe/bremse rekruttering til RELEASE. Big Pharma har et laaangt kriminelt rulleblad, og er ikke korgutter!

Vært ute av PCIB en drøy måneds tid. Min verste investering ever.

Lykke til videre dere som blir sittende! Nå forsvant vel i det minste emisjonsspøkelset for en stakket stund…

7 Likes

Han kunne faktisk ikke ha gjort en dårligere jobb. Etter at det ble no deal med AZ så har det bare ballet på seg med problemer og forsinkelser, men faresignalene var der lenge før med en passiv ledelse som aldri klarte å lande en partner for fimaChem som ville ha hjulpet med innrullering av pasienter.

3 Likes

Nå må vel menigheten her inne ha fått nok? Eller redder Per seg inn med litt hosting og kremting i morgen? :sweat_smile: :mask:

– Å stoppe RELEASE var en vanskelig beslutning å ta, men det er nødvendig å ta slike beslutninger når konkurranselandskapet endrer seg. RELEASE-studien har vært en enorm innsats, ikke minst av de registrerte pasientene, de kliniske stedene og våre investorer, som har vært villige til bidra, sier administrerende direktør Per Walday.

Det er bare ikke godt nok.

1 Like

Dere har min dypeste medfølelse pcib aksjonærer :broken_heart:

4 Likes

Helt enig. så tragisk.

1 Like

The company will analyse the results of RELEASE and evaluatehow these can be utilised for fima Chem going forward.

Burde være håp for en såpass god behandling i 2L setting i det minste…?:crossed_fingers:

2 Likes

Mange skuffede her inne i kveld. Forstår det. Mange av oss hadde store forventninger til RELEASE selv om det gikk sakte. Det blir spennende å se tallene for de 41 inkluderte pasientene når de blir ferdig analysert.

Selskapets beslutning om å stoppe studien er den eneste riktige. Om SoC endres har studien null verdi. Da kan man ikke fortsette å bruke aksjonærenes penger på noe som ikke kommer til å generere verdi. Dessverre ligner dette mye på hva som skjedde med hode/hals/nakke studiet for en del pr siden.

For å unngå å havne i samme felle en gang til fokuserer man nå på de andre områdene. Det er en krevende omstilling for selskapet og er heller ikke gjort på en uke. Hvilke ressurser som kreves kompetansemessig og pengemessig tør jeg ikke gjette på, men det er jo helt andre aktiviteter enn fimaCHEM studien…

Har man tro på teknologien er dette bare en hump i veien. Skal nok ned i kjelleren en periode, men om et år eller to ser det kanskje helt annerledes ut…

10 Likes

Jeg fikk rett og slett en klump i magen når jeg leste dette. Syntes synd på alle dere langsiktige og trofaste aksjonærer.
Men et spørsmål. Kom denne studien som lyn fra klar himmel, eller var det kjent? Meg bekjent har det ikke vært snakk om mange ordentlige konkurrenter foruten Nucana etc.

4 Likes

Studien TOPAZ-1 startet jo så å si samtidig som Release. April/mai-ish 2019. Så den har vært “kjent” hele tiden.

Edit:
TOPAZ-1 Study start date: April 16, 2019
Release Study start date: Mai 19, 2019

2 Likes

At det PCIB hadde å tilby var bedre spiller desverre ingen rolle når AZ i praksis kveler muligheten til å fullføre RELEASE-studien. Det var utfordrende nok å få rekruttert nok pasienter allerede før dette.

Such a change in the standard of care treatment will render the RELEASE trial challenging to complete* and potentially inadequate for approval and will significantly diminish the opportunity for PCI Biotech’s treatment approach in this patient population.* NewsWeb

3 Likes