Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Jubel, hvor er du når vi virkelig trenger deg? :sweat_smile:

2 Likes

Jeg ser ikke på det som en “ordentlig konkurrent” i den forstand at dette gir bedre utsikter enn det PCIB hadde kunnet tilby. Det står jo også i meldingen at RELEASE avbrytes fordi det gjør det (for) utfordrende i det hele tatt å få fullført studien. Da hjelper det som sagt ikke om man hadde kunnet tilby noe bedre.

3 Likes

Du er vel her for å godte deg, tenker jeg? :sweat_smile:

1 Like

Jeg har vært kritisk lenge, men for døve ører. Godtingen har dessverre en bismak, da jeg er med skuta ned selv også.

2 Likes

Webcast i morgen. Det må jo komme noen tanker hva som blir veien videre?
Men Chem er død. Ikke snakk om noe annet. De får ikke et tredje forsøk her.

1 Like

Er det mulig å se for seg at markedet ikke vil gjøre en like sorgtung vurdering som forumet her inne, fordi man ser at investorenes penger blir brukt på noe som kan skape verdier, og at markedet allerede har priset inn muligheten for at RELEASE-studiet ikke ville lykkes.

1 Like

WTF, det må jeg si meg enig i at var ganske så overraskende. Egentlig mest fordi jeg ikke klarer å se at AZ sine resultater i ECC kan ha vært særlig sterke. Ikke desto mindre vil alle ha immunoterapi.
Ser at de har rekruttert 41 pasienter, 11 mer enn de hadde for 3 måneder siden…

11 Likes

Dette er både trist og skuffende men jeg er allikevel ikke helt overrasket over dette utfallet! Kanskje det var det beste man kunne gjøre gitt dagens situasjon?

Sitter personlig tungt lastet og skal ikke bidra til noe blodbad i morgen. Blir med skuta til bunns eller til topps - som jeg har sagt flere ganger tidligere. Har hele tiden trodd på en lykkelig slutt - men akkurat nå føles det rimelig blytungt ut.

Men som vår gode venn Nils Arne Eggen sa: «there is hope in a hanging snor» :pleading_face:

Håper det ordner seg for dere (oss) kjære medinvestorer! :blue_heart:

40 Likes

Off, gjorde vondt i magen å lese dette. Fint for pasientene, antagelig så godt som midlertidig nulling av de aksjonærverdiene som ligger på bordet akkurat nå.

(Kan dog komme en rekyl litt avhengig av hvordan runway og pipeline ser ut for pcib som et fase 1/2 selskap igjen når støvet legger seg. De som vil ha et rent lodd kan sikkert kjøpe på en dyp dyp bunn nå.)

Stor sympati til dere som sitter inne.

4 Likes

Hadde dette vært et selskap som tjente penger ville jeg trodd de rydder opp og pynter brura for salg.

Dette er tungt. Virkelig tungt.
Det er lov å kjenne litt på det i kveld.

Jeg føler med dere alle.
Ta vare :heart:

9 Likes

Dersom resultatene til AZ er så svake så kan det jo godt hende vurderingen om å avbryte release-studiet er eksempel på en dårlig management beslutning.

1 Like

Får håpe han sier noe om akkurat dette for utav resultatene vi leste hin dagen skjønner jeg ingenting.

2 Likes

Dette er jo et sjokk. Meg bekjent er det ingen av forumets skribenter eller selskapet selv eller radforsk-gjengen som har klart å fange opp at det skal være reelle konkurrenter til pcib sitt release studie.

Det har kun vært snakk om utsettelser grunnet covid.

Det svekker tilliten til alle overnevnte. Ganske utrolig egentlig .

7 Likes

Det har både blitt skrevet om her på forumet om denne studien i en del måneder, og selskapet har også listet det som et potensiell konkurrent i siste presentasjoner.

4 Likes

Så dette så du så selvfølgelig for deg kunne hende :thinking:

Dere som har vært investert bør tenke over om dere har tenkt å være investert etter kl 09:01 i morgen, eller realisere tap og gå videre i livet.

Hvis dere har tenkt å være investert er det greit å forsøke å få svar fra ledelsen hvor mye av de 115 millionene man antar er bundet opp i å få avsluttet studien på en god måte.

Det er ikke nødvendigvis irrelevant hvor mye kontanter man antar å sitte igjen med om 6-12 måneder.

2 Likes

Dette kom ikke ut av det blå er mitt poeng. Og jeg har skrevet siden for tre måneder siden at dette kan skape alvorlig trøbbel for RELEASE. Men så alvorlig at de legger ned nå hadde jeg ikke trodd nei.

10 Likes

Som jeg skrev tidligere så har denne AZ-studien ligget som en klam hånd over PCIB siden det kom melding i oktober, dagens melding er virkelig vanskelig å forstå når man ser dataene AZ-presenterer fra TOPAZ, og det samtidig blir uttrykt at resultatene for intrahepatisk pasienter var sterkere enn for ekstrahepatisk.

14 Likes

Jeg har hatt krasse ord mht Walday, men dette ønsket jeg ingen av dere. Å oppleve (igjen) på nytt nedlegelsen er svært skuffende til dere som aksjonær. :cry: Meget tungt for dere.