Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Hvordan skal man analysere resultatet når SOC er totalt forandra?

Totally agree it feels like they wanted to close release … on my understanding, release should only be closed (or paused) if the new treatment is approved… which is still not the case

4 Likes

All mulig medfølelse, har førstehåndskjennskap i å tape alt for mye som aksjonær i selskapet. Men det der er nesten provoserende lesning. Det er gjerne en grunn til at en ulykke sjelden kommer alene. Gir null mening å skulle trøste seg med slike tomme fraser heller enn å få tilbake 35% av staten.

2 Likes

Or wait until they increase it to 40% :sweat_smile:

Hvorfor vente til kl 14 med mere info? Hva mer vet dem da enn kl 08 i morgen?

3 Likes

To wait for a bid :sweat_smile:

1 Like

Nettopp!
Jeg forstår ikke noe som helst…
Det som ville gitt mening hvis informasjonen vi har fått er grunnlaget for avbryting av studie er jo å sette dette på pause…

2 Likes

Man kan kanskje skylde på tilfeldigheter og uflaks én gang. Den ble brukt opp på Hode/hals. Release var selve bærebjelken i caset og hvem kan nå ha tillit til at selskapet evner å få Vacc eller Nac på markedet? Nei, nå må det ryddes på alle plan.

Har jeg forstått det riktig at det er AZ med sitt topaz-1 studie som nå har tatt innersvingen på oss.? Altså samme AZ som har sittet på bakrommet og fått innblikk i alt av data og teknologi. Dette har kanskje ikke hatt betydning for det som nå har skjedd, men uansett fremstår det som utrolig naivt å gi fullt innsyn til den sterkeste konkurrenten som potensielt har alle motiver for å forlede en liten konkurrent ut av kurs. Håper jeg har misforstått.

9 Likes

Er det noen med kompetanse på dette området som kan forklare hvorfor studiet blir kansellert når noen andre fullfører før oss? Endrer det forholdene som er lagt til grunn med FDA?

1 Like

De skal sikkert ha styremøte først…

La oss håpe at en skallet, rik jævel var innom OliX Pharmaceuticals etter pressemeldingen med PCIB og ser nå ut som Fabio.

16 Likes

Dette tror jeg også er sentralt. Det er jo leger som evt må anbefale sine pasienter å delta

5 Likes

Det neste må være å plassere PW på en katapult, så aksjen får en opptur nå… Han må ut, most soon!

3 Likes

Klart at ledelsen er med oss. De får jo lønn i 3-4 kvartaler til fra investorene før kassa er tom. Har bare litt i denne for egen del, så tåler at den går mot 0. Men blir spennende om denne kan bli en fin vakum case når den blir en øre case og de må hente mer penger :slight_smile:

1 Like

Hva kan dette bety? Kan du utdype?

Har bestandig basert min investering i PCIB med tanke på fimaChem. Med avslutningen av RELEASE, frister det i grunn å takke for meg. Eneste som holder meg gående i selskapet fremover er gjerrigheten min ovenfor å realisere et så stort tap og det håpet jeg har igjen av at vAC og NAc kan være riktig satsing for PCIB.

7 Likes

Komplett useriøst av ledelse og styre og ha webcast etter 09.00. Hva skal de tidligere på dagen? Selskapet ligger nå med brukken rygg og de skal drikke kaffe og spise boller før webcast?
Burde ikke vært noe viktigere enn å snakke med eierene

5 Likes

Styremøte kl 08:30

1 Like

Burde vært i kveld eller 7:00

2 Likes

Sier kanskje litt om hvor frakoblet de er

3 Likes