Jeg er enig i at det er mye å kritisere ledelsen i PCIB for, både når det gjelder uttalelser mangel på uttalelser,strategisk tenkning og ulike avgjørelser. Jeg skal ikke gå inn på disse kompliserte problemstillingene her , bortsett fra følgende: PW begrunner avslutningen av release med at sjekkpunkthemmere snart blir standard også for gallegangsfeltet, hvilket vil vanskeliggjøre gjennomføringen av release. Mitt spørsmål er. Har han tatt opp dette med FDA og hørt hva de mener PCIB skal gjøre… Tydeligvis ikke. Min generelle oppfatning av ledelsen er at de mangler trygghet og kompetanse på mange viktige områder og minner mest om skolegutter i disse sammenhengene
Å sette i gang prosesser for å kaste ledelsen, blir lett til komplisert tullball så denne tanken bør legges bort.
I alt dette bråket og med den kursmassakren vi alle har opplevd i lang tid nå, skal en ikke glemme at selskapets teknologi sannsynligvis vil klare å hevde seg på ulike områder. Når det gjelder fimachem er det ikke korrekt at denne teknologien forlates når det gjelder gallegang og andre kreftindikasjoner. Release - flaggskipet - stoppes.