Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Ikke helt ubetydelig omsetning

Godt du har fått sovet av deg ditt da !!

3 Likes

Ja, helt enig. Jeg gikk gjennom noen dager med sinne før jeg kom meg over i aksept.

3 Likes

CANCER VACCINES: TIME TO THINK DIFFERENTLY!

Et prosjekt som Pål har ledet , samt hvor våre forskere har bidratt. Nå ferdigstilt som e-bok for de som er interessert.

13 Likes

Som sagt Pcib satser nå på morgendagens medisiner/behandling.
Cellegift er på vei ut !?
Trekker vi fra fremførbart underskudd og kontanter prises dette nå til kr 2,5 og en Japp :norway:

3 Likes

Japp og japp. Prisen MED en studie avsluttende fase 1 linjebehandling innen onkologi var priset 10-12kr. Nu UTEN denne er faktisk kursen 7,5kr ish.

Prisen nu er kanskje mer imponerende med så stor usikkerhet om veien videre?

4 Likes

Hovedspørsmålet på om den er billig eller ikke er nå om dei må ha emisjon ?

Om de klarer seg uten så kan vi nok stige fint om dei får til vacc, intet hadde gledet meg mer enn å bli kvitt pcib i break even !

(edit : eller det er ikke helt sant, men når det gjelder børs er det helt sant)

1 Like

Enig i det. Det ryker sikkert noen titalls millioner for å avslutte RELEASE. Og hvis du skal ha Vacc fram til endelig produkt og forutsigbarhet i ansettelser og forskning progresjon er det vel rimelig sikkert at det må hentes midler på en eller annen måte?

Mulig Nac deal kan det være realistisk?

2 Likes

ja, det er usikkerheten der eg lurer på.

Spiller for så vidt ingen rolle for meg, har ikke lyst å gi pcib mer penger likevel. Da tar eg utvanningen.

3 Likes

5 Likes

Som både per og Einar snakket om.
Så kan malen fremover bli avtaler i en tidlig fase.
Emisjon tror jeg Ikke vi trenger.
I så fall på kurser langt over dagens…

4 Likes

At denne handles på 8,3 nå er imponerende.

Oxion
Ja,det vil jeg nok anbefale. Avtaler i tidlig fase,for det har ikke blitt mange i seinere fase.

1 Like

Børspause etter 20 % oppgang :sweat_smile:

1 Like

Hva er det som skjer her nå da?
Snart på kursen før stupet igjen. Har chem vært en hemsko som åpner opp for vacc og nacc?

1 Like

Aner ikke jeg,men voldsom stigning! Er jo spennende å følge selv om man ikke eier aksjen

2 Likes

Kommenterer sjelden/aldri andre aksjer, men gjør et unntak her: hva enn det er som skjer med kursen, så er det kanskje en hail-mary fra oven på å komme seg ut om ikke man skal sitte helt frem til dovre faller og ting er avklart. Har for øvrig all forståelse for sistnevnte.

5 Likes

Kanskje PCIB har blitt utpekt som meme-aksje på Reddit :laughing:

1 Like

Pcib akkurat nå er et brennhet selskap med FimaVacc og FimaNac.
Jeg tror de kommer til å levere et helsikkes bra proof of concept i Vacc, og at det er en ny vår på gang.

Mcap på ca 335 mill per nå med 100 mill på bok. Spennende teknologier som fungerer, og selv om ting har måtte stanses i årenes løp har man samtidig opparbeidet seg masse kunnskap og verdifulle erfaringer. Tipper de kommer til å høste bra av den nye våren.

Jeg har tatt feil hver eneste gang, så ikke hør på meg, men en eller annen gang vil selv en blind høne finne korn. :crossed_fingers:

11 Likes

Håper du hr rett. Jeg anser penger jeg invisterte i selskapet som tapte. Det skulle bli særdeles bra om jeg tok feil :stuck_out_tongue:

3 Likes

Er det ikke like greit å la være da enn å poste et innlegg uten mål å mening :thinking:

3 Likes