Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Du er nok helt på viddene. Studier kan ikke endres slik og samtidig forventes å gi statistisk signifikante data ved planlagt avlesning. Studien må da enten starte på nytt eller øke antallet pasienter tilsvarende (om myndighetene i det hele tatt går med på det). Og når SoC allerede er forbedret og blir godkjent behandling møter man strengere krav ved design av studie.

PCI har gjort mange feilvurderinger de siste årene, men stopp av RELEASE var ikke en av de.

11 Likes

Du virker fortsatt å være et sted mellom sinne og forhandlinger i din sorgreaksjon etter stopp av RELEASE, og da skjønner jeg at du tror på tankerekkene som du kommer med. Men gir virkelig ikke mening.

Og jeg tror heller ikke at du skjønner hvor enormt et selskap som AZ er, og hvordan de derfor opererer. Tror du at et selskap som AZ, som har rundt 75.000 ansatte fordelt på 100 land, tar hensyn til alle små biotekselskap som de har et eller annet samarbeid med når de velger ut indikasjoner som skal satses på?

3 Likes

Ikke helt ubetydelig omsetning

Godt du har fått sovet av deg ditt da !!

3 Likes

Ja, helt enig. Jeg gikk gjennom noen dager med sinne før jeg kom meg over i aksept.

3 Likes

CANCER VACCINES: TIME TO THINK DIFFERENTLY!

Et prosjekt som Pål har ledet , samt hvor våre forskere har bidratt. Nå ferdigstilt som e-bok for de som er interessert.

13 Likes

Som sagt Pcib satser nå på morgendagens medisiner/behandling.
Cellegift er på vei ut !?
Trekker vi fra fremførbart underskudd og kontanter prises dette nå til kr 2,5 og en Japp :norway:

3 Likes

Japp og japp. Prisen MED en studie avsluttende fase 1 linjebehandling innen onkologi var priset 10-12kr. Nu UTEN denne er faktisk kursen 7,5kr ish.

Prisen nu er kanskje mer imponerende med så stor usikkerhet om veien videre?

4 Likes

Hovedspørsmålet på om den er billig eller ikke er nå om dei må ha emisjon ?

Om de klarer seg uten så kan vi nok stige fint om dei får til vacc, intet hadde gledet meg mer enn å bli kvitt pcib i break even !

(edit : eller det er ikke helt sant, men når det gjelder børs er det helt sant)

1 Like

Enig i det. Det ryker sikkert noen titalls millioner for å avslutte RELEASE. Og hvis du skal ha Vacc fram til endelig produkt og forutsigbarhet i ansettelser og forskning progresjon er det vel rimelig sikkert at det må hentes midler på en eller annen måte?

Mulig Nac deal kan det være realistisk?

2 Likes

ja, det er usikkerheten der eg lurer på.

Spiller for så vidt ingen rolle for meg, har ikke lyst å gi pcib mer penger likevel. Da tar eg utvanningen.

3 Likes

5 Likes

Som både per og Einar snakket om.
Så kan malen fremover bli avtaler i en tidlig fase.
Emisjon tror jeg Ikke vi trenger.
I så fall på kurser langt over dagens…

4 Likes

At denne handles på 8,3 nå er imponerende.

Oxion
Ja,det vil jeg nok anbefale. Avtaler i tidlig fase,for det har ikke blitt mange i seinere fase.

1 Like

Børspause etter 20 % oppgang :sweat_smile:

1 Like

Hva er det som skjer her nå da?
Snart på kursen før stupet igjen. Har chem vært en hemsko som åpner opp for vacc og nacc?

1 Like

Aner ikke jeg,men voldsom stigning! Er jo spennende å følge selv om man ikke eier aksjen

2 Likes

Kommenterer sjelden/aldri andre aksjer, men gjør et unntak her: hva enn det er som skjer med kursen, så er det kanskje en hail-mary fra oven på å komme seg ut om ikke man skal sitte helt frem til dovre faller og ting er avklart. Har for øvrig all forståelse for sistnevnte.

5 Likes

Kanskje PCIB har blitt utpekt som meme-aksje på Reddit :laughing:

1 Like

Pcib akkurat nå er et brennhet selskap med FimaVacc og FimaNac.
Jeg tror de kommer til å levere et helsikkes bra proof of concept i Vacc, og at det er en ny vår på gang.

Mcap på ca 335 mill per nå med 100 mill på bok. Spennende teknologier som fungerer, og selv om ting har måtte stanses i årenes løp har man samtidig opparbeidet seg masse kunnskap og verdifulle erfaringer. Tipper de kommer til å høste bra av den nye våren.

Jeg har tatt feil hver eneste gang, så ikke hør på meg, men en eller annen gang vil selv en blind høne finne korn. :crossed_fingers:

11 Likes