Enig i det! Men ved Vacc tipper jeg planen har vært mer eller mindre konkret i en tid.
kostnadsbildet for nedstengningen av RELEASE ikke helt oversiktlig enda heller, men her bør de kunne indikere. Selskapet er helt på felgen etter 2 lead kandidater har måttet avsluttes.
De har sikkert runway inn i 2023. Men det kommer fort. Og er det tillit til å hente midler etter fadesen? Til hvilken kurs. Hvis de må hente senest slutten 2022 er det milepæl som kan gi verdiløft osv. Noe tidsplan er påkrevet. Og forstår at de ikke vil snakke om emisjon nu.
Jeg har tro på PCIB teknologien, men styret og ledelsen er for meg dessverre per nu helt mistillit! Det var en trøkk uten like med nok en lead kandidat som de måtte avslutte! Og for min del så jeg det som en reell mulighet at finansene ble ordnet med Asia partner. Jeg syntes at markedsverdi med eiendel i avsluttende fase innen onkologi var svært lav, men at markedsverdi nu er nesten det tilsvarende UTEN. Det skjønner jeg ikke hvordan er mulig, men det får markedet finne ut av.
Men hvordan regne hjem slike verdier nu og like som før RELEASE, I dont know! Det ble messet om behov for emisjon ved RELEASE, men er emisjonsfare mindre eller større nu. Er det kommet fram større verdier i selskapet? Jeg ser ikke noe slik? Det er i min verden aldri positivt å miste eiendelen alle regnet på i analyser og mulig deals. Markedet har nu gitt omtrentlig lik pris før og etter…