Nei, for all del ikke hør det grann på meg som baisser selskapet og snakker varmt om et annet.
Har truffet temmelig godt til nå med de tankene jeg har gjort meg og prøvd å dele her, men liten vits da man taler for døve ører her inne.
Per og Ronny for President!! De er selvsikre rockestjerner (les uten evne til selvkritisk tenkning og dermed også med svært begrenset mulighet til forbedring). Og når styreleder og største aksjonærer i tillegg er totalt handlingslamma, ja da borger det for at skuta snart tar rev i seilene nå som spydspiss-teknologien er hevet på dynga og rockestjerna skal spekulere på what to do next.
Min agenda er vel åpenbar? Jeg vil så klart ha dere til å pumpe opp kursen i photocure til 110 kroner når dere gjør som jeg sier og kjøper som gale, slik at jeg kan komme meg ut derfra med pen profit. Og samtidig lurer jeg som gjedda i sivet og plukker opp deres pcib-aksjer superbillig til i underkant av 5 kroner 
Ikke la dere lure, men hold på aksjene og fortsett å kjøpe for å snitte ned!! En stor partneravtale eller et oppkjøp smeller inn rett før påske

Utrolig stille her om dagen. Hva skjer?