Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

De har gjentatte ganger sagt at en VACC studie på egenhånd, eller med partner eller evt begge deler er noe de jobber med. I podcast’n sa de vel vedrørende CPI at de var i dialog, om det gikk på sponsing av CPI eller samarbeide var de ikke veldig tydelige på. Men de sa jo også at det ikke ville være veldig kostbart å kjøpe CPI heller da det var snakk om så liten studie.

2 Likes

PW sa i podcast i går (fra ca 18:00) når de diskuterte CPI at «vi ønsker jo å få til et samarbeid på dette»
Men som vanlig har PW en tendens til å skape flere nye spm enn han besvarer; når han har gått av scenen.
Jeg også undrer meg hva styret ser som vi ikke ser. Noe rockestjerne er han i så fall ikke…:

10 Likes

Partner/Samarbeid. Han gjentar seg selv igjen til det kjedelige denne Per. Det er mye man kan ønske seg å si høyt med kniven på strupen.

3 Likes

Ja, det er ikke hinting om partner. Det er et ønske alle små bioteks har.

De ønsket eksempelvis også en tidlig partner i Asia på RELEASE.

Det er et ønske, langt ifra hinting om partner slik jeg ser det.

Kanskje ditt eget ønske om partner gjør at du ser hint om partner i alt mulig rart :slight_smile:

2 Likes

Enig med deg.

Synes det er underlig at de snakker om Merck og Keytruda.

Jeg tenker at det hadde vært helt naturlig å ha tatt kontakt med Merck etter at Keytruda feilet i Hode/Nakke studien sin og at det viste seg at PCI teknologien og Firmachem resultatene var så overlegen innenfor denne indikasjonen.
Hvis ikke de har gjort det så er det helt absurd!

Nei jeg har ikke noe tro på et samarbeid/sponsing med av Merck.
Dette lukter nok PW å skape forventning som ikke han kan levere på.

Sitter fremdeles med alle mine aksjer men mer fordi det er nesten ukke vits å selge meg ut på kr 5 og samtidig skal det svært lite til å løfte kursen fra dette nivået selv om jeg er fullstendig klar at kursen kan gå videre ned.

3 Likes

Jeg opplevde ikke at PW hintet om partner. Tvert imot, han sa at der fortsatt var «stort utfallsrom». Det må bety at mye ennå ikke er klart, og at dette konkrete prosjektet er en nyhet som er et stykke unna.
Men de har de tidligere uttalt at det kan komme både eget Vacc-studie og sammen med partner.
Sistnevnte er det ikke blitt hintet noe konkret rundt, annet enn gjentatte uttalelser om at «det er stor interesse der ute, rundt teknologien».
Noe som har latt vente på seg, og som godt mulig heller aldri skjer.

Hvis det eventuelt skjer noe, får vi ikke vite noe før vi får vite alt.

I slikt henseende er dette bare et forum for spekulasjoner i alle retninger, hvor det eneste man er garantert er tidsfordriv.

8 Likes

Jeg tror vi er sånn nogenlunde på linje.

Jeg bare synes at slike som @Oxion , som mener bestemt at det blir en avtale med penger i 2022 bør argumentere for hvorfor vedkommende mener dette. Men de pleier å bli stille når de blir spurt om hvorfor de mener noe slikt.

5 Likes

Jeg tror !!!
Fordi olix pharmaceuticals planlegger å gå klinisk i andre halvår 22.
Og da må de punge ut hvis de vil ha med Pcib på laget.
God helg .

Selskapet prises nå ca 100mill Under verdiene om er i kontanter og avskrivninger.
Altså så får du 100mill for å overta hele Pcib.
Og så sitter de på en leveringsteknologi som Er Topp og the line. :boom:
God Helg🍾

4 Likes

Spør du markedet har de heller ikke noe valg. Avtale/partner med penger i 2022, eller kroken på døra i 2023.
Er ingen som tar i PCIB med ildtang selv når markedsverdien er 187 millioner, og over halvparten er cash.
Hvordan skal de da skaffe finansiering til egne langvarige studier (til mangegangen egen markedsverdi) når der er null tillit i markedet?

Hvis du hører på siste podcast,der de snakker om
Abscopal effect , og per nevner at dette er oppnådd …
Kan de legge dette på bordet i tillegg til alle de gode data de sitter på.
Er jeg sikker på at det er Ingen problem å gå i markedet å hente penger…
Skjønner mange har tapt mye på Pcib,og er i en mørk dal,og jeg skal love dere at jeg har sett mange Mill forsvinne, men jeg kjøper mere…
For INGENTING av det som har skjedd ,er fordi Pcib har et forlik produkt…
Og dagens prising er helt tullete.
.

4 Likes

Hinting om partner er kanskje feil bruk av ord.
Jeg tror ikke de ville si noe slikt uten å ha dialog.

Hinting om partner er vel mer riktig hvis man ser tilbake på AZ avsløringen. Men vi vet jo hvordan det endte, uansett hvor sterke hint - ingen ting er låst før blekket er overført til kontrakten.

Som også påpekt her er det nærliggende at det må komme en Olix avklaring i år.

Så at 2022 ikke har potensielle «triggere» er jo feil.

Men jeg mener ikke at gårsdagens podcast forsterket inntrykket om at vi kan forvente ekstern finansiering.

2 Likes

Du/De får det til å høres ut som det skjedde rett før podcast.

2 Likes

Det er meget sjeldent at det oppnås Abscopal effect!!
Dette har Pcib oppnådd,og det er Fantastisk :norway:

1 Like

Du var like optimistisk/entusiastisk når kursen var 10 ganger høyere - hvorfor skal vi tro på deg nå?

2 Likes

Oxion

Tviler på at du kan være så optimistisk som du her fremstår. På meg virker dine innlegg som et forsøk på egenterapi.

2 Likes

Er ikke dette bare i mus/pre-klinikk?
Igjen, det er andre selskaper i OCC som gjør kalde tumorer varme samt har abscopal effekt, i mennesker med kreft, just sayin’…

3 Likes

Helt enig i dette. :+1:t2:

Hvorfor det, egentlig?

1 Like

Husk nå at begrepet “abscopal” bare gir mening når behandlingen er lokal, altså målretta mot tumor. Ved systemisk behandling gir det ikke mening.

Ref.

3 Likes

Som Per sagde. Når de havde to tumorer i mus og behandlet den ene intratumoralt, så forsvandt den andre også, det er abscopal effekt.

Og da de forsøgte å innplante samme cansertype i musene igjen, så var dette ikke muligt.
Altså hadde immunforsvaret lært seg å forsvare seg mot denne type canser.

Det er ganske overbevisende og helt sikkert derfor noen av de største KOL’s indenfor dette området var ganske imponeret.

Mye har gått galt for Pcib. Men jeg tror de er på helt riktig spor nu.

39 Likes

Akkurat Olix og alopecia kan gi en voldsom uventet fart på det hele…( les kursutviklingen ) …Svaret kommer nok i løpet av 2022

4 Likes