Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Pitbull, skal du sitte å vente på emisjon i 1 år??
Hvor tror du kursen er da?
Personlig tror jeg ikke på noe emisjon, derfor kjøper. Jeg på disse. Nivåene🇳🇴

1 Like

Ganske enkelt å regne ut når emisjonene kommer. På hvilken runway kjører de vanligvis emi ±2 mnd. Har fungert så og si hver gang. Ta med guiding om 0 emi innen da og da hvis det er tilfellet, som det var i Targo tidligere.

1 Like

Greit nok som du tenker men kommer en avtale med penger på bordet for det vi allerede har på blokka så blir det ingen emi og da driter vi på draget alle sammen som ikke kjøper på dagens nivå. Husk på kurs 14 er selskapet priset til 500 mill dvs nesten ingen ting.

1 Like

Har ingen interesse i PCIB, deler bare erfaring rundt emisjonstidspunkt. Flott med alle som vil være med å støtte selskapet til målstreken.

At de største aksjonærene øker kan være for å sikre et akseptabelt grunnlag om det blir emisjon.Stor forskjell i utvanningsvolum om emisjonskurs er 2-3 eller 4 kr.Så nedsiderisikoen tror jeg er liten.

1 Like

Trivelig tone på forumet nå synes jeg. Hyggelig at vi amatører også kan bidra med små kommentarer uten å bli stilt til veggs av div eksperter. Håper vi fortsetter slik og så får vi glede oss til neste “pip” i fra selskapet.

3 Likes

Hovedindeksen opp nesten 3%

Pcib opp solide 0,26%

pppppppppppp

DÆVEN en som slår til med 4 aksjer på 4,90. For en dag dette kan bli!!!

2 Likes

Burde ikke PCIB ut på veien (konferanser og presentasjoner) hvis de står med tomme hender? Fra utsiden ser det nesten ut som om selskapet er helt dødt, noe omsetningen også indikerer.

Ikke en eneste fiber som frir til aksjonærene om de tenker emisjon heller.

3 Likes

Tror faktisk dem har ansatt en eller to som bare skal jobbe i markedet men dem vil nok ikke komme med noe før ting er signert. Har en følelse at det kommer noe stort/bra i løpet av våren sommeren. Viktig poeng at ingen har forlatt skuta ( om dette stemmer da ? er vel børssensitivt om noen slutter slik at det bør meldes? ) Vi burde sikkert lasta nå men man blir påvirket av tidligere tabber så derfor litt avventende i fra min side.

Kjøpte 20k nå.Ren lottoinvestering men det skal bare en liten gnist til for å utløse en kurseksplosjon her.

Men så var det dette med sannsynlighet for at det skjer da…

2 Likes

Merkelig dagsomsetning på 15 k??

2 Likes

Når jeg har kjøpt 20k stemmer ikke det.

Har nå utført et kjøp igjen men ingen av kjøpene er registrert utenfor DNB som jeg handler gjennom.Har sjekket både Nordnet ,E24,og hos finansavisen som forresten har gratis sanntid.Er ikke det litt rart da?

Veldig rart :stuck_out_tongue_winking_eye:

Aner et snev av ironi her.Har jeg driti på draget på noe vis?

Jupp, du sa du hadde kjøpt 20k når det var omsatt 15k.

På nordnet står det omsatt for 118k som tilsvare ca 25k aksjer .
Mest popp å ligge på salg i dag så i dag er det muligheter for dem litt dristige ( og muligens veldig smarte på sikt ?) Føler meg litt feig at jeg ikke kjøper mer nå for den vil nok ikke komme under 4,50 med volum og derfor er det vel kjøp men det var dette med tid før noe kommer da?
Pokker ikke enkelt.

1 Like

Jo men det stemmer.Jeg hadde kjøpt 20K.Så jeg kjøpte 2K til nærmest bare for å sjekke og den handelen er heller ikke reistrert.Jeg har jo alene kjøpt for nesten samme beløp som totalt oppgitt dagsvolum.Ser man på timelisten er det ca 2 perioder på ca en time der det ikke er registrert handler.Det er i dette tidsrommet mine kjøp ble utført.

1 Like