Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

En kjøper nå på 100K. jaja bra det er flere som er ute og shopper litt. :slight_smile:

2 Likes

Kanskje det er Arve?:sweat_smile:

1 Like

Fett. Arve 10´ern har oppgradert. Arve versjon 2 tar nå bare 100´ere… Uansett godt å se at noen fler tørr å kjøpe. Dumpet NEXT og fylte litt ekstra opp i dag på bunnen.

1 Like

Må nesten ta frem panikk-ordet i dag. Fortsetter dette over helga så mulig jeg også vil være med. Hyggelig at noen kjøper uansett hvilket volum som dukker opp. NEI på tide med reker og rødvin. God helg for 3. gang i dag.

4 Likes

Men for all del. Man bør jo være takknemlig også innimellom. Etter fjorårets nedgang så får jeg heftig mye igjen på skatten i år så jeg :rofl:. Jaja. Det går vel inn i nye papirer her igjen kanskje. Ren resirkulering. God helg.

2 Likes

Eller ikke😅
Stakkars han karen som er avbildet med Bryggen i bakgrunnen. Der er mange millioner forduftet.

Øyelegen, er han også inne enda?

Ingen kan ta fra PCIB at de har truffet et smørøye i markedet med fimaVacc / FimaNac. Delvis flaks pga pandemien og fremskynding/suksess med mRNA. Hvis ingen viser interesse for å betale for teknologien innen pengene er slutt, er det vel slutt. Det antar i så fall jeg i mine beregninger.
2022 er vinn eller forsvinn for PCIB.

6 Likes

Litt mye rødvin nå men hvor mange eller hvilke aksjer kan gå 5-10 gangern ? Akk der spiller vi toppserien.Over å ut.

Det er ikke synd på noen av oss aksjonærer, og han du prater om er en av de mest suksessfulle på dette forumet, han klarer seg nok fint. Vi kjenner alle (eller bør kjenne) risikoen.

Det er ingen kjent øyelege i PCIB som jeg vet, du blander kanskje med NANO?

Alle binære aksjer som kan gå 5-10 gangern har 0 som et ikke usannsynlig bunnivå. Så vil ikke si at akkurat denne er i noen spesiell toppserie, men man kan godt argumentere for at det er god risk/reward her, ja.

6 Likes

I år blir det penger i kassa
Fra Olix og partner Hode/Hals :champagne:

2 Likes

Flere muligheter, men det er vel hovedsakelig Olix som er den virkelig store muligheten vi har til å få inn noe peng?
Med vacc har de vel sakt de starter med et lite studie de kjører selv eller tar jeg feil der?

@Stupet

Flere muligheter, men det er vel hovedsakelig Olix som er den virkelig store muligheten vi har til å få inn noe peng?

Umulig å vite. Kan like godt være eTheRNA, eller noe helt annet. Eller ingenting som markedet tror.

Med vacc har de vel sakt de starter med et lite studie de kjører selv eller tar jeg feil der?

Det har i så fall blitt oppfattet at dette er et studium i regi av PCIB. Det har ikke vært nevnt at andre er involvert, annet enn at CPI skal benyttes.
Tidligere har det blitt sagt at det også er mulighet for både/og, altså både eget Vacc-studie, og med ekstern partner.
Men i det store og hele er det umulig å vite hva som skjer fremover, før evt det børsmeldes. Eller som JE sier det: «man får ikke vite noe før man får vite alt»

9 Likes

Det gikk ikke bedre for NuCana og GGK heller, dessverre:

Dermed er det AZ som stakk av med seieren. Hvor mange dager gjennomsnittlig økte overlevelsen for pasientene?

5 Likes

40 dagar i skillnad i mOS.
Tråkigt för patienterna som inte får tillgång till fimaChem.

8 Likes

Fullstendig tragisk!

8 Likes

Hvordan skulle man løst dette/gjort det annerledes?

Andre regulatoriske regler. Forslag @Chrkni ?

Det er jo bra at noe som livsforlengende i forhold til dagens SoC kommer pasientene til nytte så raskt som mulig.

Jeg ville heller sett på hva PCIB kunne gjort annerledes i hele prosessen enn å skylde på prosessen :slight_smile:

2 Likes

Tragisk det er , men det løpet er nok kjørt. Da får man heller se fremover. Når det gjelder det økonomiske , så er pasientgrunnlaget for alopecia kanskje noen hundre tusen ganger større enn for gallegangskreft. Under har skjedd før……skjer det med. PCIB i år ? Muligens. Venter på resultatene fra Korea. Dersom det kommer positive resultater derfra , så kan aksjekursen gå 10 - gangen før børspause……Regner med 33% sjanse for at så skjer

2 Likes

Ser der ligger 100K på kjøp 4.31,håper han må strekke seg litt oppover.Er meget spent på ka Pcib kjem med.Har jo vert tyst som i graven etter den begredelige Release meldinga Omsetning og interesse rundt Pcib er jo lik 0 noko selskapet sjølv må ta skylda for.har valgt å øke litt siste tida,mest for å få ned snittet.Nekter å gi opp håpet om at teknologien har 0 verdi og ingen bruksområder.Spennende tider okke som sitter med en følelse at vi nå snur den negative trenden.

Har en drøm om att dei 100K på kjøp skal vere Sørlendingen🤣,han vil bli savna på framtidige Q og her på TI

6 Likes