Hah, det så jeg ikke, beklager det!
Det er jo lov å tro, men vil du endre eksponering eller vurderingen din dersom det ikke skjer noe relevant i løpet av høsten? Eller bare utsetter du tidslinjen for troen?
Jeg har mer tro på FimaVacc enn FimaNac, da det ligger lengre frem, men hvis jeg skal komme med en tidslinje, med ekstremt lite informasjon (bør komme mer på Q2) så antar jeg at vi snakker typ 7+ år før man har noe som kanskje kan være på markedet. Og en eventuell avtale etter fase 2 er også mange år unna.
Jeg har ingen tillit til styret, jeg tror de sliter med å finne CEO og at RS får den jobben.
Teknologien tror jeg det er håp for, men jeg tror mange undervurdere ulempen av drug/device (selv om det kan forenkles med FimaVacc/Nac kontra Chem.)
Jeg tror ikke på noen avtaler i år (altså ingen avtale med Olix), men ulike samarbeid kan komme. Jeg tenker at man er helt i limbo til man får vite hva som skjer med FimaVacc studien.
Jeg har forøvrig ingen aksjer i selskapet lenger, de ble solgt for over et år siden (heldigvis), men jeg har fulgt selskapet tett i mange år og vil følge det fremover også, -i tilfelle de drar noe opp av hatten.