Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Vel, kommentaren min var mest for å korrigere deg med at FimaChem har gått ut på dato.

FimaNac er jo preklinisk, så jeg vet ikke hvilke tidslinjer du ser for deg? Du må gjerne komme med de.

FimaVacc har jo kommet lengre, det er jo i fase 1, men fortsatt en lang vei å gå. Du må gjerne komme med tidslinjer her også :slight_smile:

Så denne tråden er styrer selskapets potensiale? Artig, -men bare tull selvfølgelig.

var ikkje meg du korrigerte,eg berre kommenterte på ditt innlegg om at veien nødvendigvis ikkje blir så lang som du påstår,når det gjelder tidslinjer har eg tru på at der finst selskap som vil betale /sponse både Vacc og Nac.Personlig har eg tru på at FimaNac kan overaske på den fronten,trur interessa for FimaNac er større enn dei flest trur og ja eg kjenner historia.Trur vi allerede ila hausten vil få positive nyheter her.Det er lett å vere negativ til Pcib og også berettiga mtp selskapets tilstand og historikk ,men eg personlig har tru på teknologien og er optimistisk på at Pcib klarer å finne synergier med selskap som vil betale for teknologien.Dette er en småprat-tråd som sjølvsagt bør inneholde både positive,kritiske og mindre viktige inlegg:)når det er sagt les eg alltid dine inlegg da eg synst du er ei bra motvekt og som regel ganske saklig,Har du noke tru på teknologien?har du aksjer i Pcib?kva trur du om Pcib og resten av året?

2 Likes

Hah, det så jeg ikke, beklager det! :crazy_face:

Det er jo lov å tro, men vil du endre eksponering eller vurderingen din dersom det ikke skjer noe relevant i løpet av høsten? Eller bare utsetter du tidslinjen for troen?

Jeg har mer tro på FimaVacc enn FimaNac, da det ligger lengre frem, men hvis jeg skal komme med en tidslinje, med ekstremt lite informasjon (bør komme mer på Q2) så antar jeg at vi snakker typ 7+ år før man har noe som kanskje kan være på markedet. Og en eventuell avtale etter fase 2 er også mange år unna.

Jeg har ingen tillit til styret, jeg tror de sliter med å finne CEO og at RS får den jobben.

Teknologien tror jeg det er håp for, men jeg tror mange undervurdere ulempen av drug/device (selv om det kan forenkles med FimaVacc/Nac kontra Chem.)

Jeg tror ikke på noen avtaler i år (altså ingen avtale med Olix), men ulike samarbeid kan komme. Jeg tenker at man er helt i limbo til man får vite hva som skjer med FimaVacc studien.

Jeg har forøvrig ingen aksjer i selskapet lenger, de ble solgt for over et år siden (heldigvis), men jeg har fulgt selskapet tett i mange år og vil følge det fremover også, -i tilfelle de drar noe opp av hatten.

2 Likes

Det er godt mulig at det ikke finnes et selskap i verden som vil betale for å teste PCI Biotechs plattformteknologi for å levere nukleinsyre-terapier inn i celler, verken i klinikk eller pre-klinisk. Det er statistisk størst sjanse for at det er nettopp slik, selv om nukleinsyrer og genterapi er hotte saker, og i sin spede begynnelse.

Men jeg tror ikke de som arbeider med teknologien tenker slik. Da bør de i så fall snart se seg etter en ny jobb, eller pensjoneres med uforrettet sak. Jeg ser ingen mulighet for at markedet vil finansiere veien videre, hvis tidslinjen skal være 7 år ++

Jeg tar sjansen på å fortsette veddemålet om at de vil lykkes.

9 Likes

Start av dagen : Matching Halt (Collar breach)

1 Like

Da går vi inn for landing og forventer å slutte dagen på 4,0-4,2.
Hyggelig så lenge det varte men uten melding har slike byks null verdi desverre.

ser ut som dei tek sats igjen,tjente vel ikkje nok på stuntet sitt

Festen er slutt. Pump og Dump gjennomført.
Morsomt å se PCIB i pluss en liten stund.

1 Like

Har vært 4,40 og 5,96 i dag allerede. Synes litt synd på dem som trodde på julenissen og kjøpte på topp men slik er det jo i dette spillet.

1 Like

merkelige beveglser i dag,trudde med en skikkelig pump and dump skulle vi strande på 4,30 igjen?såg posten på 78 k på 5,02 gikk i en smekk,bli vi fortsatt herja med?

1 Like

Imponert over volumet men holder fast med min spådom men mulig vi må vente til i morgen før buklanding???

snitt på 5,10 på omsatte aksja,1 mill aksja for å få butikk må jo kusren pumpast kraftig opp herifra vel??

1 Like

Hva skal løfte kursen da ? Ikke annet enn tipping og håp om ett eller annet. Selskapet taus som østers. Begriper ikke at dem går ut og lover bedre kommunikasjon og fortsetter å tie.

1 Like

Tror du de sitter på informasjon, men har bestemt seg for å tie?

1 Like

Får håpe de har fått tak i en partner som har forpliktet seg til og kjøpe seg inn gjennom Børsen. Det er lov og håpe.

1 Like

Nei tror ikke dem tier bare for å tie men så lenge dem ikke spiller kort og legger kabal hele dagen så kunne dem vel fortelle litt oftere hva status er på alle fronter tenker jeg og en del andre ut i fra det som skrives her.

1 Like

Dette gikk enormt mye raskere enn jeg forventet, ca en måne, kan bety att vi må vente på OLX104C avgjørelsen litt lenger? :thinking:

Så har de oppdatert IR i dag for både OliX og McureX, men har ikke tid til å lese igjennom nå, ikke noe særlig relevant for oss dessverre etter å ha skummet litt. (Må visst velge koreansk om dere vil se McureX sin).

http://olixpharma.com/eng/ir/irbook.php

3 Likes

En forskjell er endring i guiding for OLX104C.

Mai-22 “Plan to file CTA, Q3-Q4 2022”
Aug-22 “Plan to file IND, Q4 2022”

Så to forskjeller. CTA endret til IND, og Q3-Q4 endret til Q4.
Endring til ‘IND’ tror jeg indikerer at de vil søke FDA (USA), mens tidligere ‘CTA’ indikerte EU eventuelt kun Asia?

Akkurat denne siste er jeg usikker på. Kanskje noen med regulatoriske kunnskaper kan bekrefte/av-bekrefte?

2 Likes

Att det blir Q4 kom vel fram for noen uker siden, men ja, litt kjedelig.

Ok, ikke fått det med meg. Hvor ble denne endringen annonsert?