Det er veldig bra at de har en oppdatert presentasjon. Og det skulle bare mangle.
Jeg har fremdeles tro på selskapet, men det er noe som mangler. Også i denne presentasjonen.
Så for å være syrlig kritisk.
Presentasjonen har for lite fokus på det kommersielle.
Så oppbyggingen av de første sidene i presentasjonen synes jeg er dårlig. Designet for de tekniske sidene og resultatene synes jeg er bra, og til en viss grad tilstrekkelig.
Slide 4 burde ha med noe om det ekstremt store markedet for selskapet og selskapets teknologi.
Selskapet burde også tydeliggjøre at det er et teknologi-selskap, punkt 3 på slide 4 sier dette, men det burde være vektlagt mer.
Slide 5 er en visualisering av PCIs svakhet. Nemlig CEO, her står en CEO til et selskap med enormt potensiale innenfor teknologi, helse, biotech, DNA, mRNA, SiRNA ++ Med en CV som sier at han har regnskapsutdanning og 12 år i PwC. 0 ledererfaring. Denne siden viser helt klart tydeligheten av hva som mangler. Dette burde etter min mening vært slide 3. Både for å skjule det litt etter disclaimersiden, og for å ikke bryte opp flyten av PCI In a brief med en tydelig svak slide.
Videre burde slide 9 og slide 22 komme etter slide 5 (som jeg mener burde vært slide 3), som en del av PCI Biotech in Brief.
Etterfulgt av en versjon av slide 30, men også med en kommunikasjon som hinter/sier noe om markedsstørrelse og verdi. Etterfulgt av slide 8 med tydeliggjøring av samarbeidsaktører innenfor programområdene. Det burde også komme frem at selskapet har mye kunnskap og erfaring om hode og nakke fra tidligere studier.
Etter denne utvidete PCI in a brief, så kan de komme med detaljoversikter for de ulike teknologiene (slide 6 og 7 og deretter alt fra 9/10 og utover) . Det tekniske for PCI står på bunnsolid grunnlag.
En åpen presentasjon som dette burde etter min mening ha med dette veldig tydelig:
PCI Biotech
- Verdens beste leveringsteknologi for intracellular levering
- Full patentsikret teknologi
- Allsidige bruksområder (onkologi, dermatologi ++)
- Også skalert for levering av fremtidsrettet medisin (DNA, mRNA, SiRNA)
- Klar for marked for samarbeidende aktører. Safetyprofil for Vacc (og Nac?) er gjennomført
De må få investorer, samarbeidsaktører, media etc litt frem på stolen tidlig i presentasjonen. De kunne hatt sitatet fra slide 24 på forsiden for min del.
Det ble litt rotete dette.
Forside
Disclaimer
Team
Innholdsfortegnelse
PCI In a brief (ex slide 4, slide 9, slide 22, slide 30, slide 8, slide 6 og 7)
Deretter som nå