Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Husker ikke i farten, en konferanse eller intervju med CEO tror jeg. Ble nevnt litt tidligere i tråden mener jeg.

Edit @the1nonly

Litt uro i aksjen på ingen nyheter. Back to The Good old days.

2 Likes

handelen stoppa heilt opp??



Pga dagen i går, ligger pcib godt på den tekniske siden. Den har best score av alle aksjer på oslo børs på kort sikt, ligger også godt an på middels lang sikt og svak kjøp på lang sikt. Mulig at aksjen kan drives litt opp av bots pga det tekniske ligger i bra posisjon. Men men dette er pcib…så man vet aldri hvordan dette ender.

6 Likes

Jeg var sikker på ny buklanding ned mot 4-4,2 men klart når man sitter på gulvet så er videre fall litt kompliser så mulig teknik analyse har rett og vi er etablert på nytt nivå 5-6 +++ ???
Takker og bukker og er glad jeg bommet ( så langt ). Tvi tvi gutter og jenter.

4 Likes

Litt tidlig på dagen for å si noe. Aksjen har kun omsetning på litt over 900k i skrivende stund. Men satser selv på en positiv utvikling ut denne uka. Hvis denne skulle gå videre opp, så er taket veldig høyt oppe.

1 Like

«Veldig høyt oppe» ….ja dette må du gjerne gjenta hver uke….eller når du føler for det​:blush::upside_down_face:

Det hersker ingen tvil om at dagens prising tar høyde for nedleggelse og total fiasko for Pcib
Skulle det være et snev av sannhet,i resultatene på forsking og testing de har gjort på vacc og nacc.
Så er dagens kurs en parodi👍
Jeg tror Pcib sitter på nøkkelen som flere selskap trenger, for å lykkes…
Så får tiden vise. :norway:

6 Likes

Enig, bare så synd at den ene etter den andre negative nyheten fra PCIB har gjort en desillusjonert.

Her kan det komme gjennombrudd. Og det kan måtte hentes penger om det ikke skjer noe. Når meglerhus begynner å prate om selskap og kursen går og ikke noen nyheter kommer blir jeg usikker på hva som er på gang. Jeg er utrolig positiv til PCIB men etter tre - fire på trynet er det vanskelig med go’følelsen

2 Likes

Chem funka som bare F.
Det er nå fortid.
Det satses på morgendagens behandling nå.
Der sitter vi på trumf kortene💯

4 Likes

For de som tror på teknisk analyse. Som kan være selvforsterkende, - og omvendt.
Jeg tror på teknologien. Den er fortsatt unik, og viktig i forhold til levering, der man i ikke trenger å bombardere hele kroppen.

8 Likes

Holder kursen i dag også så kan vi vel nesten anta at et nytt “nivå” er etablert i hvertfall for en periode. ?Targo har også gått uten at jeg har sett nytt og den har gått mye mer. Får x-e fingra.

2 Likes

Har du sett! Company presentation er på plass :clap: :stuck_out_tongue_winking_eye:

https://www.pcibiotech.no/company-presentation

Får de resultater som på side 15 i fase 2, da snakker vi!

20 Likes

Sjukt, tok bare 14 måneder…

Under har skjedd før ! Lasarus ble vekket opp fra de døde !

4 Likes

Må si dette ble en bra uke. God helg til alle. Rødvin på gang og snart reker her.

7 Likes

“Adding PCI to the vaccine led to
100 % tumour response”

16 Likes

Da er triggerene lakselus og sexlyst?


2 Likes

Tror ikke dette er så enkelt, at en behandlingsform hjelper for alle med denne autoimmune sykdommen (heller ikke OliX + PCI):

Everyone’s alopecia areata is different. Even though everyone who has it experiences hair loss, it may have many variations, including where, when, and how often you lose your hair.

There are three main types of alopecia areata. They include patchy alopecia areata, alopecia totalis, and alopecia universalis.

Your dermatologist will help you find the best treatment. It may depend on what type of alopecia areata you have, how mild or severe it is, and how old you are.

There’s no treatment that works for everyone. You may need to try a variety of treatments before you find one that helps.

Link: Alopecia Areata Is Different for Everyone

2 Likes