Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Fundamentale forhold (PCIB)

PCI Biotech: Mandatory notification regarding trade of shares

3 Likes

Tar jo helt av :joy: :joy:

2 Likes

Correction: PCI Biotech: Mandatory notification regarding trade of shares

Ja, men helt rå fantastisk 16000 NOK på high risk. Kanskje det var aksje drivende joker RS snakket om eller ikke.

2 Likes

Hun har vell fått 200 000 kr hvert år siden 2019 bare for å være styremedlem. Så spenstig å plutselig bare legge 8000 kr på bordet og dobble aksjebeholdningen! Det gjør man ikke uten å ha ståltro! :sweat_smile::see_no_evil:

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @lenny (390 likes)
  1. @polygon (138 likes)
  1. @Bompiole (128 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Roc (101 likes)

  2. @abacus (93 likes)

  3. @arve19541 (74 likes)

  4. @StockDZ (71 likes)

  5. @Logdec (67 likes)

  6. @nordpolen (55 likes)

  7. @HiroProtagonist (50 likes)

Gratulerer!

Er det noe håp i PCIB? Verdt å satse noe på aksjen?
Noen triggere fremover eller er kun utvanning og evt. ikke videre studier i vente?

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @lenny (247 likes)
  1. @polygon (134 likes)
  1. @Roc (101 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Bompiole (99 likes)

  2. @StockDZ (78 likes)

  3. @arve19541 (59 likes)

  4. @abacus (57 likes)

  5. @Oxion (55 likes)

  6. @nordpolen (55 likes)

  7. @HiroProtagonist (50 likes)

Gratulerer!

PCI Biotech: Invitation to Q3 2022 results presentation

Jeg tror fortsatt på Pcib. Det er noe her, i denne teknologien.

6 Likes

PCI Biotech interim Q3 2022 report

Financial calendar

PCI Biotech: Employee share option scheme

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Oxion (51 likes)
  1. @lenny (38 likes)
  1. @StockDZ (34 likes)

Resten av topp 10:

  1. @polygon (32 likes)

  2. @olafalo (30 likes)

  3. @Bompiole (23 likes)

  4. @TyrionIV (20 likes)

  5. @FiloD (19 likes)

  6. @alfred_e_neuman (17 likes)

  7. @nordpolen (15 likes)

Gratulerer!

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Oxion (54 likes)
  1. @Bompiole (39 likes)
  1. @polygon (31 likes)

Resten av topp 10:

  1. @FiloD (30 likes)

  2. @StockDZ (30 likes)

  3. @olafalo (20 likes)

  4. @TyrionIV (20 likes)

  5. @Handyman (15 likes)

  6. @abacus (15 likes)

  7. @Ruben2 (14 likes)

Gratulerer!

1 Like

Flagging

Flaggemelding relatert til PCIB

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Oxion (88 likes)
  1. @polygon (77 likes)

[quote=“polygon, post:5276, topic:30365”]

  1. @fleksnes (73 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Bompiole (58 likes)

  2. @Snoeffelen (55 likes)

  3. @StockDZ (42 likes)

  4. @Tjommien (41 likes)

  5. @olafalo (40 likes)

  6. @h3nk1 (37 likes)

  7. @FiloD (33 likes)

Gratulerer!

1 Like

PCI Biotech: Invitation to Q4 2022 results presentation

PCI Biotech interim Q4 2022 results

5 Likes