Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Screenshot 2022-08-19 at 05.04.33

Får håpe at de våkner at de har noe på kjøp?

Ingen sinte reaksjoner på Pareto som begynte å heie på PCIB for noen uker tillbake? Lurer litt på hva agenda-en dems er?

Jaja om så ikke biotek-aksjene stiger for tiden, så får man trøste seg med at det er mye annet som stiger, som mat, rente, strøm, drivstoff osv.

9 Likes

Eneste med noe fornuft er vel kanskje kjøp på 1,15? Lykketal 7777 :slight_smile:

Kanskje fall blir ikke så stort, Oslobørs pauser alt med biotek så fort 5% diff skjer.

Screenshot 2022-08-19 at 08.49.36

edit kommet enn med 77777 - 1

edit morsomt

Screenshot 2022-08-19 at 08.54.26

Herregud.
Pcib sier de ikke har klart å finansiere eget løp på HN studiet.
Synd. Men ikke kroken på døra, dette kan taes videre med partner!!
Spennende sammarbeid på Nac.
Ser Ingen grunn for å selge nå, prises under slakt alikevell.

4 Likes

At de ikke har klart det? Ingen potenjell partner tørr å bli med på leken. Auch!!

Hæ?? Er jo dette de har prøvd få til uten interesse.
Selvfølgelig er det nå kroken på døra. Hva skal de holde på meg og med hvilken ansatte og med hvilken kapital???

De har ingenting!

Det her var veldig skuffende. Ikke enig i at det nødvendigvis betyr kroken på døra, med mindre kroken på døra er ensbetydende med kursfall. Jeg har meg selv å takke for at jeg ikke solgte noe på AZ-showet, men jeg hadde oppriktig tro på at det skulle bli en avtale. Får ta lærdom av det og sikre litt gevinst dersom jeg noen gang igjen får oppleve en slik kule.

Kjipt for aksjonærer og ansatte at man ikke klarte å få i stand finansiering. Dette skulle være et lite studie, med moderat kostnad, så per dags dato er vel ståa ganske dårlig.

2 Likes

når skal børsen opne galskapen

Sitter i akkurat samme båt som deg.
Det er jo nesten ikke penger igjen allikevel så får trøste seg med at en ytterligere halvvering av kurs blir et lavt tap ift tidligere runder.
Posten skal stå der til de blir tvangsavviklet for en påminnelse om hvor dum det går an å bli når man ikke selger med 150% gevinst

8 Likes

Har ikkje ein solgt før så kan ein berre sitte no.

4 Likes

Faktisk litt enig

er ikke så dyrt å kjøpe selskapet bare for å få børsnotering nå. får noen patenter med på kjøpet.

Ja selskapet prises godt under 100 mill

Det kan vel neppe være snakk om særlig håndfaste planer og avtaler for de gjenværende “assets”. I såfall er det jo temmelig lite strategisk å ikke informere om det samtidig som de avlyser fase II for fimavacc.

1 Like

Ein skal ikkje glemme dette :-
“”
The cash position per Q2 2022 is around NOK 76 million and the
financial runway is estimated to be towards the end of 2023.
“”

2023 så ikkje heilt krise enda. Har eit år på oss

2 Likes

−750 487 NOK … men selger ikke

3 Likes

Er største verdi av selskapet fremførbart underskudd ? ( må jo være betydelig beløp etter alle emi siste 20 åra ?) Patenter og underskudd burde vel være opp i mot gårsdagens kurs ?
Noen som vet hvor mange ansatte som blir med skuta til bunns ?

1 Like

2 Likes

Bionor pharma endte som eiendomselskap (solon). Nå håper jeg og tror fortsatt litt de kan få til noe til slutt i pcib kommersiellt. Jeg blir sittende videre i Titanic og håper nac blir til noe evt mirakel i vacc.

3 Likes

Når alle forlate PCIB … da sier det seg selv. Dypt tragisk… dagens kurs 2,75 -40% blir emisjons kurs… 1,65 NOK ?

Ronny, har ikke tatt hatten sin enda?