Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Skal sies at photocure til slutt fant noen som ville ta cevira til siste fase, det gikk jo mange år

1 Like

Ok å “banne litt i kirken” ? Tror Pcib er kjøp her nå men tør ikke selv så burde vel holde kjeft. Alt håp er ikke ute selv om det virker slik akk nå.

3 Likes

Du trodde 4 kroner var et bra kjøp også.

1 Like

Ja det forundrer meg ikke. Skal vi tippe sluttkurs ? Mitt tips er 3,20.

Hvor børsskal ender opp vet man aldri. Men avvikling er ikke gratis. Så penger skal fortsette å rase ut enda.

Tenker aksjonærene å starte en kronerulling for Ronny slik at han får en god og trygg økonomisk fremtid?

Må jo være en velsignelse å sitte i denne aksjen med så hyppige muligheter til å snitte ned.

1 Like

BP tjener ikke penger på redusert medisinvolum. Våre patenter fører til bedre effekt med mindre volum av cellegift. Dette er FY for dem som skal hanke inn på volum så PCIb er ikke velkommen i klubben ? Kan det være så kynisk ?

Jeg har nå for første gang snittet litt ned.

1 Like

Hahaha dummeste jeg har hørt. Heller kaste penga i søppelkassa

1 Like

Tror det var en spøk?!

Det håper jeg!

Nei, det er feil.

1 Like

Ja, det er straffen for ikke å hente penger når man kan, men vente til man må.

2 Likes

Etter at AZ vendte tommelen ned lå det vel i kortene hvilken vei det bar?

1 Like

tok fram bibelen og las om Lazarus,kun for trøste meg sjøl

1 Like

Uansett hvordan det går nå (med snitt på 42,-) så blir jeg med skipet. Uaktuelt å snitte/selge noe som helst på denne kursen. Bedre å håpe og vente.

8 Likes

Istemmer

3 Likes

uten at det har små mykje å sei vil eg berre korrigere noke som vart skrevet her i går om at Fimavacc var nedlagt og kun Nac igjen det er feil,Fimavacc studien er kanselert,veien videre for Vacc får vi info om på Q,kanskje einaste Q som ikkje blir en kjempeskuff no er det vel ikkje så mykje meir som kan gå gale

As PCI Biotech will not conduct a company-sponsored Ph II trial with the fima Vacc technology a reduction of the clinical team will be enacted during the second half of 2022. Further details about the development plans for the non-clinical assets will be given at the upcoming Q2 reporting,

6 Likes

Er det noe liv i Bacc ,og lakselus prosjektet ?