Et irritasjonsmoment med insidertrådene er for meg det at man får null respons der, noe som gjør det poengløst å skrive innlegg. Responsen får man i chaten og jeg tror den gjør insidertrådene rimelig overflødige. Som regel skriver jeg jo som jeg snakker uansett, og da er chaten like grei som tråden.
Så det er ikke nødvendigvis antall likes som er problemet, men kanskje at chat og tråd konkurrerer, og chaten vinner?
Ellers tror jeg @anon80503862 er inne på noe mtp på hva som godtas selv om det absolutt ikke alltid er sånn. Jeg har sett mange eksempler på at ren haussing blir moderert (spesielt i NANO og her i PCIB-tråden).
Ellers så stiller jeg også meg bak ideen om å fjerne antall likes og heller bli kjent med hverandres egenskaper og track record på andre måter. Om likes fjernes kan det bidra til at fokus blir enda mer på sak og ikke at man diskuterer med (f.eks) en Profet.

(utenom klovnen).
å lese om man har hatt for mye i PCIB… not!
skal kunne utrydde kreft… Tar det selvsagt med en klype salt også fordi jeg ikke vet stort mer om Ultimovacs. Men det inntrykket er ihvertfall det som står igjen. Så hvorfor skal noen (ihvertfall her i Norge) da satse “fem flate øre” på PCIB, NANO, TRVX ? Også Radforsk selv kan jo også se ut til å forholde seg slik. De eier 4.4% i Ultimovacs, og solgte seg nedover i PCIB selv da det så som lysest ut for et par år siden. Jonas Einarsson sitter jo også som styreformann i Ultimovacs. Ved å selge seg ned i andre selskaper i Radforsks portefølje fremstår det ihvertfall for meg som om han nærmest driter i disse, pisser på dem… Så mye for “holdningen” hos Ultimovacs øverste leder Jonas Einarsson… Men det er altså kun takket være Gjelsten - og at faren hans fikk kreft OG døde av det - at Ultimovacs har hatt denne betydelig bedre økonomien. Det var også Gjelsten som “fikk med seg Hagen” som nest største aksjonær. Og dermed selvsagt også mulig å få andre relativt store til å henge seg på med forhåpninger om å “utrydde kreft” med Ultimovacs “universelle vaksine”…