morro uansett årsåk med kjøpspost på 292.000,hehe
Hva er problemet med å bare ta oppgangen for det det er, en haussedrevet traderoppgang?
Man tjener jo like mye penger selv om man er ærlig om det.
Det er ikke nødvendig å ødelegge eget rykte ved å begnne å hefte på fundamentale grunner/innsideinfo på avveie etc etc…
- dagen med oppgang å +125% 🤌🤌🤌 Kult for de som er inne, men det sier seg jo selv at det er noen som har det gøy i og med ingen melding. Når den fundamentale kommer så skal jeg vurdere å bli aksjonær igjen.
Les tidligere innlegg fra meg på tråden angående TA.
Kanskje Oslo Børs har fått sin “GameStop”?
Gjentar targets fra i går:
Gitt at nytt støttenivå (3.80) holder, er mine første targets:
- Midrange-level 4.70
- Range high 5.70
- Hvis brudd på range high og etablering av nytt støttenivå 5.70, så vil det være rimelig å se mot tetting av gapet; 8.20-10.30
Glad jeg aldri solgte mine aksjer. Er uansett i skuffen før ny ATH.
Var har de gjort det ?
Skamløs trading eller noen som virkelig mener alvor?
Kanskje noen har fått snusen i at Per kommer tilbake 🤌🤌🤌 Kjør emisjon med en gang.
Hvorfor står det auksjon på ordre? Hvem kan handle?
Anes der begyndende fomo i pcib eller blir det klassisk pump and dump
Det blir en spændende uge der kommer.
Dette er ikke FOMO, det er YOLO! Dette er med 99% sannsynlighet nå 100+ glade tradere som alle skal “calle toppen” og ikke bli med ned igjen. All historie tilsier at det blir 25% vinnere og 75% tapere av sånt. Hvis man lager en poll på hvor toppen kommer til å bli, så blir den selvoppfyllende med stor sannsynlighet.
Og hint, hint! De som tror på “to the moon” og nekter å innse at den har snudd når den gjør det, er garantert i gruppen på 75%
Hva blir toppen?
- 5,40-
- 6,-
- 7,-
- 8,-
- 9,-
- 10,-
- 11,-
- 12,-
- 13,-
- 15,-
- 17,-
- 20,-
- 25,-
- 30,-
- 40,-
- 50,-
- to the moon!
0 stemmegivere
To the moon - selvsagt.
Kanskje de jobber med et fimaCoin program?