Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Kjøpte på 2-tallet og har ikke solgt noe ennå, men jeg vet hvor jeg skal ut hvis det eventuelt skulle falle.

1 Like

Ehhh…. Kanskje på tide.

På tirsdag?

Jeg kjøpte for ca en måned siden på lave 2-tallet.

Basert på anbefalingen fra Investornytt før jul da?

Handler vel mer om at de færreste er i stand til å tjene penger på en så plutselig prisoppgang med potensial til å kunne snu ned når som helst. Som gjør sitt til at årsaken er rimelig essensiell.

Alternativt faktumet at det ikke er første gang at skruppelløse tradere som Teigland & co har satt sin kortsiktige elsk på PCIB. Og at artikler i Investornytt ofte er like mye (om ikke mer) et verktøy for nevnte person enn et forsøk på å opplyse dets abonnenter.

4 Likes

Basert på min egen TA.

1 Like

Har du en en hånd på spaken i pump&dumpen? :shushing_face:

Hyggelig å komme inn her og få en haug med beskyldinger om det ene og det andre - for en gjeng. Hva med å ha vanlig folkeskikk??

1 Like

Angrep er beste forsvar.

2 Likes

Hvilke beskyldninger? Hvorfor så hårsår? Hvor er den manglende folkeskikken?

Denne?

https://investornytt.no/arets-forste-nyttarsrakett-en-kombinasjon-av-flere-faktorer/

Folk er litt konspiratoriske nå :stuck_out_tongue: Når forumet ikke vet klart hva som skjer blir det masse surr. ^^ Er en form for kollektivt selvforsvar mot usikkerhet, helt til man kommer til bunns i status. :stuck_out_tongue: Tror spørsmålet var oppriktig noe man kan svare ja/nei på, selv om det virket ladet.

1 Like

Hvis du hadde skrevet et par innlegg om ren TA, synes du det er rimelig at jeg skal anklage deg for å være ansvarlig for pump & dump?

Flere har allerede spurt meg om jeg er Teigland. Jeg har i veldig liten grad fulgt norske markeder de siste årene og måtte google navnet for å finne ut hvem det var.

Helt tydelig det. Takk for oppklaring/forklaring!

Ingen fare. Rettskrivingen til Teigland er på et vesentlig lavere nivå :+1:

2 Likes

Det av fundamental verdi som holder liv i aksjen etter mitt syn er dette. Om håpet er berettiget gjenstår jo å se

3 Likes

Teigland og et par andre har en side som heter Investornytt. Denne tjener som portal for småsparere som ønsker å tjene raske penger. Og ikke minst utløse den typen handel man ser her.

Jeg mener, hvem lar seg ikke overbevise av analysene hans:

Jeg vet ikke om PCIB er en god investering eller ikke, jeg eier ikke aksjer selv men kommer nok til å kjøpe frem mot jul. Kanskje allerede i morgen. Hvis PCIB skulle få funding på reststudie og de lykkes, vil PCIB være et av de råeste casene på Oslo Børs noensinne.

Fantastisk analyse!

Tror dette er siste bouncen til denne katta.Trist i så fall for dem som ikke valgte å forlate.