Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

image
image

Fantastisk!

Noen fikk 200% avkastning på denne pumpen. Imponerende.

1 Like

De burde få sånne blå diamanter de også!

Da skal vi tilbake til 1.X?

Parabolske bevegelser reverseres ofte i samme tempo.

Eller det kan komme en melding. :woman_shrugging:

Er ganske fornøyd, kjøbte på 2.80 for 2 dage siden, solgte ½-posjon i dag på 5.60, så sitter med gratis aksjer nå.

2 Likes

Jepp, de som ikke har kommet seg ut nå bør lese seg opp på det fundamentale ettersom en nå har blitt langsiktig investor (om en ikke skal selge med tap).

Jeg er interessert i å vite hva som gjorde at du kjøpte på 2 tallet. Hvilke tekniske signaler så du som skulle tilsi oppgang? Spør fordi jeg ikke ser noe i chartet hvor man kunne forutsett denne bevegelsen, og er genuint interessert i å lære noe jeg tydeligvis ikke kan :slight_smile:

6 Likes

Om man skal sælge nu eller ej tja det bliver nok ikke sidste gang vi oplever det her handelsmønster.
Nu skal den lige stabilisere sig på en ny bund/top.

1 Like

Om det er noen som tenker den gikk på rykter om OLX104c så søkte de dessverre om klinisk studie rett før Jul, intradermal injection uten PCIB. Har tro på att vi kan bli med på den senere, men ikke nå. Skriver litt mer om det om jeg får tid i kveld.

4 Likes

Myrild solgt seg ned

1 Like

Ja de som ikke benytter seg av den pågående auksjonen, får en bitter lærepenge tror jeg.

Edit: ny sjanse nå

2 Likes

Husk skatt :slight_smile: 38% ish av gevinsten blir borte til det, så gratis er litt å ta i :stuck_out_tongue:

1 Like

Lettet meg med 2/3 jeg og. Beholder en liten post for å følge med. Kommer heller sterkere tilbake igjen etter neste emisjon evt

Slakteverdi på Pcib med kun fremførbart underskudd er vel på ca 7 kr.
Da er cash,teknologi og patenter,ja hele rukla satt til kr 0 !!!
Jeg derimot tror at teknologien er Gull verdt…
Så dagens aksjekurs er fremdeles lav…

2 Likes

I hvilken takt synker slakeverdien (ref. cashburn)?

Ikke umulig du har rett men all sannsynlighet tilsier at jeg får kjøpt tilbake aksjene billigere på et senere tidspunkt. Håper jeg tar feil (har fortsatt et greit antall) men når myrlid og letter seg på disse nivåene gir det og et signal i markedet

Fremførbart underskudd vil øke etter hvert som cash brukes…
Har ikke 100% kontroll på hvor mye underskudd de har hatt siden oppstart…
Men anslagsvis 800++mill.
Disse verdiene ligger fremdeles delvis i forskning, produktutvikling og patenter😀
Men DOFFEN (Pcib) har IKKE DAUA :+1:
God helg :champagne:

1 Like

Myrild vet ikke mere enn du vet…

1 Like

Jo det er jeg 100% sikker på for det er ikke mye jeg vet :sweat_smile:

1 Like