Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Ja stakkars de som kjøper jallaaksje X bare fordi den stiger 30% :man_shrugging:

Den som er med på leken får tåle steken

6 Likes

Mange som lærer ‘The hard way’ her.

3 Likes

Skjønner ikke at at noen ikke snart begynner å innse at løpet er kjørt for PCIB?
Hvorfor ikke heller kjøpe lottokuponger isteden for??

4 Likes

Forbløffende å se at spekulasjonsmomentumet fortsatt holdes oppe i dag også.

1 Like

3 Likes

Caset er vel ikke vurdert til null så med en del fornyet interesse kan det jo diskuteres hva fair value er. Ikke gitt den faller tilbake like langt ned som den lå - i hvert fall ikke om noen vil ha tilbake igjen aksjer en solgte høyere oppe.

5 Likes

2 Likes

Vi steg bra i dag. Hvor mye har du tjent mens du advarer??:sweat_smile::man_shrugging::sweat_smile:

1 Like

Gratis til de som få pluss her.

1 Like

Må bare anbefale et innsider-medlemskap, for det er stor underholdning å se dagens liste for kjøp og salg på den galeste dagen (fredag). Et av høydepunktene kanskje er at en håpefull elektriker tok så og si alle aksjene fra både Myrlid og Meierifondet. Det angrer han nok på i dag.

3 Likes

Kanskje han ikke angrer neste fredag ?

3 Likes

Hva koster det og hva får man for pengene?

Potent sak det her da, er bare leking alt sammen ?
Clearstream øker med 100k fra fredag

1 Like

Kjekke dager I PCIB😎

5 Likes

Nei, det er en ny runde av pyramidespillet i gang igjen ser jeg. Så kanskje ikke.

Fatter ikke hvordan de som står bak dette opplegget klarer å få håpefulle til å bite på gang etter gang?

Overtroen er sterk i denne.

Skummel denne stol leken her…?

Godt å se at ingen har tro på noe som helst :slightly_smiling_face:

Jeg kan ikke forklare de siste dagers tildels store bevegelser med annet enn en pump’n’dump som har skapt litt traderinteresse og at retail hiver seg på. Noen tjener på dette, men i det lange løp er det en krevende øvelse å slå markedet ved kortsiktige handler. Det er egentlig ikke så interessant i seg selv, og man kan kanskje se det som en stol-lek som noen er inne på.

Det som derimot er interessant, er hva selskapet vil gjøre for å synliggjøre at teknologien kan finne sin plass i markedet. Jeg har fulgt selskapet som aksjonær i 7 år, men sitter nå uten aksjer. Dog, det kan endre seg. Det vesentlige å vurdere er hvorvidt man tror på en fremtidig strategi når den foreligger, også må denne få støtte av tilstrekkelig kapital til fornuftige betingelser.

Personlig synes jeg det er vanskelig å vite hvor selskapet skal, og hva det vil kreve av eierne. Det blir spennende å følge med på de neste kapitlene, og jeg håper selskapet lykkes med å re-etablere en kommersiell strategi som kan synliggjøre hvorfor det er lurt å eie aksjen.

6 Likes