Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Han har tidligere sagt at det antydet at Pcib kan være aktuell for videreføring av Lumiblast😀

Ok. Men i en tidshorisont hvor den relevante problemstillingen er om PCIB overlever, er det neppe aktuelt.

Her må krem eller bioprosessering føre til noe i løpet av året, ellers er løpet kjørt sånn som jeg oppfatter det. Laks er for fjernt.

De har flere interessenter på bioprosesering, hvis de lykkes.
Krem( diabetes sår) dette er et giga marked.
Partnere kan klinke til med avtaler.
Hvis det skulle vise seg at studien på lakselus fungerer meget, er jeg sikker på at pengene vil sitte løst hos oppdretterne.
Mye kan skje i Pcib neste halvår +🇳🇴

1 Like

Diabetes er blant immunsykdommene som fortsetter å øke i USA.

1 Like

Diabetes, bioprosessering og lakselus er store markeder. Helt klart.

Kreft er enda større, men der har de jo mislyktes og derfor har de droppet det. Hva får deg til å tro at de skal lykkes i disse andre områdene?

De har Definitivt ikke droppet kreft !!!
De Har Foreløpig stoppet EGENE studier.
Andre forsker og bruker Pcib sin teknologi på kreft,
Og det er dette PCIB satser på nå , utlisensiering…

Hvorfor jeg tror at de vil lykkes i noe???
Fordi Pcib har vist at de kan levere sirna, mRNA, nano. Inn i cellene.
Og det er det som er nøkkelen /problemet innen pharma.

3 Likes

De har vel droppet kreft etter at RELEASE ble lagt ned.

Det ser ikke ut som noen trenger PCIB sin teknologi, da hadde det vel vært noen avtaler for lenge siden eller noe interesse for å ta FimaVacc videre sammen med PCIB.

Det blir nok ikke noe av dette her dessverre. Fornuftige folk benyttet vel siste pump & dump på å komme seg ut :slight_smile:

2 Likes

Samarbeidspartnere fokuserer på kreft,med pci.!

1 Like

Hvilke partnere er der? Og hva er tidslinjern på fase 1, 2 OG 3?

Tror desverre mulighetsrommet til pcib er passert for flere år siden. Selskapet må kapitaliseres kraftig opp - dvs at verdiene før denne innhentingen vil utvannes.

Hilsen tidligere aksjonær, som fikk seg en dyrkjøpt lærepenge i forhold til altfor ambisiøse forhåpninger uten knytting mot pågående studier der rekruttering FAKTISK utføres

3 Likes

Børster litt støv, men det ville seg bare ikke :tumbler_glass:

In conclusion, although substantial further clinical development is required, this study provides evidence in humans that chemically modified mRNA is well tolerated and may be a suitable platform for targeted therapeutic protein delivery to patients in the clinic. VEGF-A mRNA may hold promise as a regenerative treatment of patients with diabetic wounds and ischemic cardiovascular disease.

1 Like

Markusf.
Husk mRNA har først nå, med covid .
Tatt av.
Pcib har dukumentert levering av naked mRNA lenge før dette.
Det er først nå at vacc og nac, er høyaktuelle…
Men selfølgelig trenger de penger.
Hvordan disse eventuelt skal skaffes,vet verken du eller jeg.
Tiden vil vise.

1 Like

Av alt man kan investere i på børsen og du sier deg fornøyd med

Hver sin smak.

2 Likes

Nei, Vacc er ikke høyaktuell i det hele tatt.

Fra forrige kvartalspresentasjon :

"Reported in August that we will not conduct a company-sponsored Ph II trial with the fimaVACC technology

Efforts to finance a Ph II clinical trial in head and neck cancer did not, under the current market conditions, result in a feasible way forward"

Hvordan kan du da påstå at Vacc er høyaktuell?

1 Like

Som sagt Pcib har foreløpig lagt egne studier på vent.
Men som vi vet finnes det ganske mange andre pharma selskap i verden!!!
Som kan dra nytte av vacc og nac !!
Det er dette PCIB satser på nå.
Utlisensiering av sin leverings teknologi.

1 Like

Jupp, det finnes veldig mange pharma i verden.

Hvorfor tror du ingen av de vil bli med PCIB på et studie innenfor FimaVacc?

Fordi Pci teknologien har vært forut sin tid, og det er først nå de siste par år, verden er moden for leverings teknologien til Pcib.

1 Like

Så det er grunnen til at ingen ville bli med på en Vacc studie er fordi de var “forut sin tid” før?!?? :crazy_face::crazy_face:

Har vel ikke vært snakk om noe vacc studie Nå.
Men når denne skulle finansieres var markedet helt på bånn…
Vi får bare vente å se! God helg🇳🇴

1 Like

Jeg tror ikke det er noe å vente på, de la det i praksis dødt fordi ingen viste interesse for det. Det har du vel fått med deg?

1 Like

Når man må bruke x antall ropetegn for å slå fast hvor fantastisk alt fortsatt er, så sier det meg at det hele egentlig dreier seg om desperat egenterapi for en som ikke klarer å akseptere sitt tap.

3 Likes