Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Penger ut 2024.

3 Likes

Bommet nok her.Var nok en pump & dump igjen.Gidder ikke selge,det kan jo skje et under.Altså at de kommer i mål med noe.Og skjer ikke det skal nok aksjen pumpes og dumpes flere ganger før game over.

Mitt syke hode vurderer faktisk å øke beholdningen.

4 Likes

Jeg synes chartet ser litt spennende ut og prøver meg på en lottopost :see_no_evil:

1 Like

Kastet kortene selv, men lykke til folkens :crossed_fingers:

2 Likes

6 Likes

Jeg er og tilbake med en lottopost. Må ha litt spenning ved siden av traust fondssparing.

2 Likes

PCIB er tilbake nesten like hott som i “gamle” dager.Og det er ennå ikke for sent å hive seg på.For når kursen står i hundre spiller det liten rolle om inngangen var 2 eller 3 kroner.

4 Likes

I alle fall relativt hot akkurat i dag. Sitter fortsatt med mange gamle PCIB-aksjer, så det er likevel langt, langt, langt unna noe som ligner på gevinst. Dessverre for meg… :slight_smile:
Skal lure på om det er noen nyheter på gang? Eller en god gammeldags “pump and dump”. Aksjehandelen stoppet for andre gang på kort tid nå…

Dette var moro folkens! :partying_face:

1 Like

Winner winner chicken dinner for lottoposten :smiley:

2 Likes

Snitter opp :sweat_smile:

6 Likes

Det undrer meg hvordan man gang på gang klarer å hausse opp denne aksjen uten fundamentale gjennombrudd eller nyheter? Hver gang er det jo noen som kjøper på topp før den kollapser igjen.

4 Likes

PCIB gikk fra 4,80-34,90 i perioden 6.okt -30.nov 2016

7 Likes

Ja takk

2 Likes

It`s more to come :man_cartwheeling:

2 Likes

39,40 høres da sppenende ut……men 4.september visste nok noen noe……og sikret seg. Bare å lese børsmeldingene

Svinger heftig kursen for tiden.Var usikker på hvordan utviklingen i dag ville bli så jeg solgte halvparten av beholdningen i går som jeg kjøpte tilbake i dag.Gevinsten ble 12k ekstra "gratis"aksjer.

Mye “nerve” rundt aksjen nå og det vil nok fortsette noen uker til.Kurssvigningene vil nok fortsette å være heftige så det gjelder å ha tunga rett i munnen hvis man skal ri bølgene.

PCIB PCIB PCIB

Tapte kanskje slaget i går, men vi vinner krigen

1 Like

Bare å lene seg tilbake og nyte nå.Dette kan bli så jækla heftig!

5 Likes

Får ikke lagt inn ordre på PCIB. Hva skyldes dette?