Penger ut 2024.
Bommet nok her.Var nok en pump & dump igjen.Gidder ikke selge,det kan jo skje et under.Altså at de kommer i mål med noe.Og skjer ikke det skal nok aksjen pumpes og dumpes flere ganger før game over.
Mitt syke hode vurderer faktisk å øke beholdningen.
Jeg synes chartet ser litt spennende ut og prøver meg på en lottopost
Kastet kortene selv, men lykke til folkens
Jeg er og tilbake med en lottopost. Må ha litt spenning ved siden av traust fondssparing.
PCIB er tilbake nesten like hott som i “gamle” dager.Og det er ennå ikke for sent å hive seg på.For når kursen står i hundre spiller det liten rolle om inngangen var 2 eller 3 kroner.
I alle fall relativt hot akkurat i dag. Sitter fortsatt med mange gamle PCIB-aksjer, så det er likevel langt, langt, langt unna noe som ligner på gevinst. Dessverre for meg…
Skal lure på om det er noen nyheter på gang? Eller en god gammeldags “pump and dump”. Aksjehandelen stoppet for andre gang på kort tid nå…
Dette var moro folkens!
Winner winner chicken dinner for lottoposten
Snitter opp
Det undrer meg hvordan man gang på gang klarer å hausse opp denne aksjen uten fundamentale gjennombrudd eller nyheter? Hver gang er det jo noen som kjøper på topp før den kollapser igjen.
PCIB gikk fra 4,80-34,90 i perioden 6.okt -30.nov 2016
Ja takk
It`s more to come
39,40 høres da sppenende ut……men 4.september visste nok noen noe……og sikret seg. Bare å lese børsmeldingene
Svinger heftig kursen for tiden.Var usikker på hvordan utviklingen i dag ville bli så jeg solgte halvparten av beholdningen i går som jeg kjøpte tilbake i dag.Gevinsten ble 12k ekstra "gratis"aksjer.
Mye “nerve” rundt aksjen nå og det vil nok fortsette noen uker til.Kurssvigningene vil nok fortsette å være heftige så det gjelder å ha tunga rett i munnen hvis man skal ri bølgene.
PCIB PCIB PCIB
Tapte kanskje slaget i går, men vi vinner krigen
Bare å lene seg tilbake og nyte nå.Dette kan bli så jækla heftig!
Får ikke lagt inn ordre på PCIB. Hva skyldes dette?