Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Er det Lonca, pharma selskap fra Sveits PCIB samarbeider med? Hva skjer om PCIB sikrer seg en stor kontrakt? :sunglasses:

4 Likes

Sette inn gener i celler er det samarbeidet dreier seg om. Selvsagt kan det bli kjempestort. Kan også brukes ved utvikling av nye vaksiner. Bare å holde seg fast her!

Spennende hvor ferden går i morgen.

2 Likes

Har fått bekreftet at det ikke er noe presentasjon nå i november.
Rett skal være rett👍

2 Likes

Ser bra ut nå.En reaksjon ned etter den voldsomme oppgangen mandag var som ventet.Forutsatt at volumet holder seg høyt skal vi rett opp igjen i morgen.Banna bein!!

1 Like

Er ikke de objektive holdepunktene en har til å vurdere dette nå kort oppsummert:

  1. Resultatene til PCIB har generelt sett vært
    veldig gode In Vitro, men når det kommer til In Vivo har en ikke alltid klart å gjenskape disse resultatene.
  2. Resultatene In Vitro har en klart å skape inhouse.
  3. PCIB er anbefalt å prøve teknologien i bioprosesering av en tredjepart som hadde innblikk i teknologien In Vitro og In Vivo.
  4. Ved bioprosesering holder det med resultater In Vitro.
  5. PCIB har selv uttalt at de ville gå videre med bioprosesering dersom de klarte å få gode resultater inhouse.
  6. Er ikke så lenge siden de startet med dette inhouse arbeidet så fremstår ikke som det tar så lang tid å sjekke om det har noe for seg.
  7. Det er nå inngått avtale med ekstern tredjepart som driver med bioprosesering.

Noe jeg har misforstått / oversett ift det over?

9 Likes

Hyggelig lesning. Pris til Kristian Berg som er mannen bak teknologien til PCI Biotech. Får virkelig krysse fingrene og håpe på at de klarer å få utnyttet noe av potensialet som ligger her fremover. Bioprosessering kan se ut til å være en spennende retning, så får vi se hvordan det blir.

12 Likes

Hvordan står det til med finansene i dette selskapet nå?

Penger til slutten av 24

fima Vacc er nå hovedsakelig fokusert gjennom PhD kandidatens arbeid, og således i en tidlig fase. For fima NAc rapporterte vi i 1H 2023 rapporten at vi skal evaluere resultatene fra dermatologi prosjektet og «assess the collaborative landscape».

Angående dine spørsmål for tidslinjer for bioprosess henviser vi til informasjonen i 1H 2023 “The cash position of NOK 45.6 million per end of June 2023 enables an estimated financial runway towards the end of 2024 with current plans, providing an opportunity window to demonstrate the commercial potential of the technology platform.”

1H 2023 sa vi også at “The positive initial external feedback on fimaNAc’s value proposition was further confirmed both during the BIO-Europe Spring event in March and BIO International in June.”

Vi er per i dag 7 ansatte. Neste interim rapportering er Q4 2023 den 14.feb 2024, i tråd med den finansielle kalenderen. Vi gikk over til ½ årlig presentasjon for å fokusere våre ressurser på forskning og utvikling. Selskapet vil oppdatere markedet på nyheter løpende slik som ved nyheten om samarbeidet innenfor bioprosess, PCI Biotech initiates field testing of its proprietary technology for gene therapy manufacturing — PCI Biotech

Mvh, Ronny

10 Likes

Penger ut 2024.

3 Likes

Bommet nok her.Var nok en pump & dump igjen.Gidder ikke selge,det kan jo skje et under.Altså at de kommer i mål med noe.Og skjer ikke det skal nok aksjen pumpes og dumpes flere ganger før game over.

Mitt syke hode vurderer faktisk å øke beholdningen.

4 Likes

Jeg synes chartet ser litt spennende ut og prøver meg på en lottopost :see_no_evil:

1 Like

Kastet kortene selv, men lykke til folkens :crossed_fingers:

2 Likes

6 Likes

Jeg er og tilbake med en lottopost. Må ha litt spenning ved siden av traust fondssparing.

2 Likes

PCIB er tilbake nesten like hott som i “gamle” dager.Og det er ennå ikke for sent å hive seg på.For når kursen står i hundre spiller det liten rolle om inngangen var 2 eller 3 kroner.

4 Likes

I alle fall relativt hot akkurat i dag. Sitter fortsatt med mange gamle PCIB-aksjer, så det er likevel langt, langt, langt unna noe som ligner på gevinst. Dessverre for meg… :slight_smile:
Skal lure på om det er noen nyheter på gang? Eller en god gammeldags “pump and dump”. Aksjehandelen stoppet for andre gang på kort tid nå…

Dette var moro folkens! :partying_face:

1 Like

Winner winner chicken dinner for lottoposten :smiley:

2 Likes

Snitter opp :sweat_smile:

6 Likes

Det undrer meg hvordan man gang på gang klarer å hausse opp denne aksjen uten fundamentale gjennombrudd eller nyheter? Hver gang er det jo noen som kjøper på topp før den kollapser igjen.

4 Likes