Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

PCIB gikk fra 4,80-34,90 i perioden 6.okt -30.nov 2016

7 Likes

Ja takk

2 Likes

It`s more to come :man_cartwheeling:

2 Likes

39,40 høres da sppenende ut……men 4.september visste nok noen noe……og sikret seg. Bare å lese børsmeldingene

Svinger heftig kursen for tiden.Var usikker på hvordan utviklingen i dag ville bli så jeg solgte halvparten av beholdningen i går som jeg kjøpte tilbake i dag.Gevinsten ble 12k ekstra "gratis"aksjer.

Mye “nerve” rundt aksjen nå og det vil nok fortsette noen uker til.Kurssvigningene vil nok fortsette å være heftige så det gjelder å ha tunga rett i munnen hvis man skal ri bølgene.

PCIB PCIB PCIB

Tapte kanskje slaget i går, men vi vinner krigen

1 Like

Bare å lene seg tilbake og nyte nå.Dette kan bli så jækla heftig!

5 Likes

Får ikke lagt inn ordre på PCIB. Hva skyldes dette?

børspause

1 Like

Nordnet tilsier at skal være selskapspresentasjon den 22. November. Stemmer dette?

Selskapets neste kvartalsrapport er Q4 2023 som er planlagt 14.februar 2024.

1 Like

Noen som vet noe mere om statusen. ang lakselus studien? Har ikke den pågått en god stund nå.

den er avsluttet

Avsluttet fordi det ikke ga det resultatet som ønsket?

1 Like

Lus i fritt vann dør, lus på fisk dør ikke.

2 Likes

Kursen faller sakte men sikkert nedover på moderat volum.Sikkert mange grunner til at folk selger og historikken til selskapet gjør vel at nervøsiteten melder seg hos mange, forståelig nok.

Selv har jeg forsynt meg med et betydelig antall aksjer og har bestemt meg for å la det stå til.Jeg blir sittende til bioprosesserings forsøk/testing er avklart.Forhåpentligvis før nyttårsrakettene går i lufta.

Det fordi jeg vurderer dette som en sjelden mulighet målt i forhold til risk/reward.Pris målt mot antall aksjer mot potensiale og sjansen til å lykkes mener jeg er særdeles gunstig.Man behøver ikke å være risikopervers og vrenge pengeboka og gå all inn her,men noen lodd bør man ha og det kan gi veldig god avkastning…trur eg.

9 Likes

Får håpe på det. Kjøpte en del lodd på 3 kroner. Noe jeg akkurat nå ikke føler var så lurt.

Ja, nå er den på vei ned under 2 NOK igjen. Stikker vel nesa under 2 og så tar det noen uker til før den går 50% opp igjen uten noen som helst grunn….

3 Likes

Har du gått fra å ikke ha troen til å ha troen?

Ja jeg tror de kan komme i mål med noe denne gangen men jeg har ikke kunnskap nok til å vurdere sannsynlighetsgrad.Du kan jo scrolle tilbake på chatten å se på hva som er skrevet siden avtalen ble kjent og vurdere selv.

Høy risiko og høy oppside.Kommer positiv melding eksploderer kursen og du er akterutseilt før du rekker å si kake.

1 Like