Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Lavt volum eller pump and dump er vel gjengangeren her?

Pcib på toppen av vinnerlista idag, på relativt stort volum. Tyder på at flere tror de vil lykkes med bioprosessering.
Og de skal ansette en ny som skal jobbe med akkurat bioprosessering, så dette kan bli bra.

5 Likes

Kan bli bra… Spørs om det er godt nok grunnlag for å kaste sparepengene sine inn i denne aksjen. Historisk sett har dette selskapet ikke vært noe annet enn en stor fiasko i forhold til å gjøre et produkt om til butikk.

1 Like

Kan godt komme nyheter i morgen for alt jeg vet, men nekter å tro att kursoppgangen i dag har noe med det å gjøre.
Er nok bare en pump og dump igjen, egentlig litt på overtid, hadde tippet på en i Oktober, men hadde hvert fint om den varte en dag eller to til. :sweat_smile:

2 Likes

På et eller annet tidspunkt må eller kan vi håpe den smeller opp godt over 3kr igjen. Virket aggressiv kjøpersiden idag med store poster på 50-200K aksjer. Ikke så mye å hente under 2kr tydeligvis

Ja, plutselig var det noen som ville betale mye mer for 250k aksjer enn de hadde trengt. Jeg synes det stinker manipulering (handling med seg selv eller veldig gode venner)

3 Likes

Jeg tror Clearstream kommer til å flagge snart, de har købt seg op over flere uger.

7 Likes

Hva vil dette bety?

Denne Clearstream eller er det noe annet jeg ikke har hørt om?

Edit: Fant Clearstream banking S.A. som andre største aksjoner, bare litt overasket over att de driver å kjøper aksjer, ikke så mye info å finne ved søk men trodde det var andre ting de driver med. :man_shrugging:

2 Likes

Jon Wiggen er storeier hos Clearstim

new presentation on pci biotech website with some new interesting market slides:
link: COMPANY PRESENTATION — PCI Biotech

9 Likes

Noen som vet hvor mange prosent clearstream sitter på nå?
3.65% per 18 november

Vet ikke mer enn det som står på hjemmesiden, sjekket aksjonær-registeret også og såg ut som de ikke eier en eneste annen aksje i Norge enn PCIB.:thinking:

4,32 pr 28.11.24

3 Likes

Sikker på jeg så de på listen i plt muligens?

Mulig det, jeg sjekket DN sitt register, virker som de bare oppdaterer en gang i året.🤷

Når trenger de penger?

Tror det var oktober

6 Likes

Er det noe positivt på gang?
Vi får høre hva de har å si den 13.02.

1 Like