Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Kapittel 7 er vel en helt vanlig oppramsing av regler om overtagelse generelt

2 Likes

PCI Biotech har en innovativ plattformteknologi som brukes innen AAV-produksjon. Vi har to ressurser tilgjengelig for partnerskap: En universell transfeksjonsbooster (PCI) En ny cellelyseteknologi for forbedret utbytte og reduserte urenheter i vertscellen (PCL)

3 Likes

Noen aktivitet.

3 Likes

:crazy_face:

2 Likes

5 på 12. HVA skjer så kl 12 ? Ingenting eller noe ? Alltid noe.

1 Like

Tpcs2A | C44H32N4O6S2 | CID 44177671 - PubChem.

Any brilliant mind som forstår endring 2025-06-21 ´singlet oxygen´ vil si?

2 Likes

Gratulere til BGBIO og ONCIN. Det viser seg at når en bransje står mot veggen de finner seg nye løsninger. Meget bra for Norge.

2 Likes

Status 01.juli. Aksjeregister

40% eies av 25 eiere.

Screenshot 2025-07-02 at 10.24.10

1 Like

Movement topp50 periode 01/07-18/07

1 Like

Ser jo det du har lagt ut. Men : Hyggelig hvis du også forteller hva du skal frem til. Hva du tror disse tallene betyr.

Jeg bare følger med og deler info jeg finner. Har ikke tenkt å fortelle andre hva de bør mene. Kommer PCIB med en come back eller stenger CEO Skuggedal døren. Han kjøpte sine aksjer helt opp i 20+ mode.

Jeg traff Skuggedal på en DNB treff for noen år tilbake. Ronny hadde da overtatt etter P.Walday (som forresten heller ikke har solgt sin 75k)

Ronny har integritet. Kan bare stole på hvilke tanken jeg fikk da… han faktisk tror i sin nye prosessteknikk. Lykke til!

4 Likes

Hvor mange liv har en katt? Og hvor mange liv har PCIB :slight_smile: ??
Ha en fin dag.

Tror du virkelig at en person som leder et selskap vil si noe annet enn at han har tro på strategien deres?

1 Like

Godt spørsmål. Hvis jeg ikke hadde kjent RS fra starten, sett han over flere år i diverse presentasjonen hadde jeg solgt og løpt.

Håper ikke nå at jeg tar feil da :slight_smile:

3 Likes

29.08 blir spennende dag for oss aksjonærer.
Har Morten L og gjengen lykkes med nedstrømsdata og er PCIB klar for å kunne få salgsinntekter. fra q4 2025?
Måtte de lykkes!

6 Likes

Helt enig @Kaizers . Pga den info er så essentielt (!!!) forventer jeg ikke at, hvis de er kjent til utfallet, at de ikke kan holde noe info om det tilbake intil 29.aug.

2 Likes

Den 04.07.25 ble “Request for examination” levert inn for patentet på “Method for releasing viral vectors” hos det europeiske patentkontoret (søk på EP4594509 hos epo.org ). Noen som har noen formening om hva dette kan bety? Er noe i gjøre, eller er det bare en del av tidslinja på patentet som ble søkt om i tidligere?

4 Likes

3 Likes