29.08 blir spennende dag for oss aksjonærer.
Har Morten L og gjengen lykkes med nedstrømsdata og er PCIB klar for å kunne få salgsinntekter. fra q4 2025?
Måtte de lykkes!
Helt enig @Kaizers . Pga den info er så essentielt (!!!) forventer jeg ikke at, hvis de er kjent til utfallet, at de ikke kan holde noe info om det tilbake intil 29.aug.
Den 04.07.25 ble “Request for examination” levert inn for patentet på “Method for releasing viral vectors” hos det europeiske patentkontoret (søk på EP4594509 hos epo.org ). Noen som har noen formening om hva dette kan bety? Er noe i gjøre, eller er det bare en del av tidslinja på patentet som ble søkt om i tidligere?
Takk! Så et steg videre mot fullt patent altså.
Der kom den meldingen ja. Håper ingen her har hørt pa Kaizers grisehaussing. Nå er det kroken på døra. Som mange av oss har sagt burde dette vært lagt ned for lengst og penger betalt ut til aksjonærene. Istedet har man kastet bort ennå flere penger pa noe som ikke har livets rett.
Skrev dette tidligere i år
Det ble nok et gjenvalg der ja.
Hvor mange millioner er det de rotet bort på lakselus og bioprosessering etter RELEASE? Hvor mange øre var det per aksje?
Et par kroner vel
116 millioner, eller kr. 3,11 pr. 31.12.21, en måned før RELEASE-termineringen har jeg funnet fram til nå. Og så var det naturligivs noen nødvendige kostnader før man evt. kunne utbetalt dette. Men samtidig vaket kursen rundt kr. 4,50- etterpå, så man kan jo gjerne heller skylde på markedet for at selskapet ikke ble lagt ned da.
Jeg hadde alt på en ASK som jeg ser stengte sommeren 2022.
Var aksjonær siden 2017 og gikk personlig underskudd i 2022 etter å ta tapet. Var rett på treningssenteret den dagen husker jeg for å få ut frustrasjon.
Slag i magen for bridgeklubben dette. Bler fort Amerikaneren eller vri åtter en stund fremover…
Å ikke legge til grunn at både PCIB og BGBIO ville gå i vifta er som å legge inn en viss sannsynlighet for at i morgen kommer ikke sola til å stå opp…
Spm var hvor lenge noen ville heve lønn i disse selskapene før noen endelig satte foten ned.
Sånn sett kred til finansgutta i NYKD; de sørget i alle fall for å betale ut noe mens det ennå var cash på bok.
Men MCAP i Nykode var også godt under cashposisjonen. Når dét ikke er tilfellet blir det upopulært å forslå å legge ned et selskap.
Ja Must har vel aldri brydd seg så da har bukken fått passe havresekken.
0 etter dagens melding
Yep , dumt.
Hvor langt ned mot 0.000 kr vil den trades idag. For sjelden har vel et selskap vært pa børs med soleklar verdi lik 0. Kun 14 mill i cash for et par mnd siden. De pengene blir jo brukt opp ved likvidasjon og folk skal ha utbetalt lønn i oppsigelse osv.