Hvis et legemiddel har tilfeller av complete recovery og et annet ikke er det egentlig ikke noe spørsmål. Da kan man sammenligne mOS så mye man vil uten at det gir mening.
Litt usikker på hva du mente med dette som svar til mitt innlegg?
Forøvrig anbefaler jeg denne kilden når det kommer til spm vedrørende regulatoriske privilegier:
https://www.fda.gov/media/86377/download
Tilsvarende presiseringer fra EMA (European Medicines Agency):
Takk for gode svar. Føler at ett par av radforsk selskapene kan komme i denne situasjonen. Håper alle lykkes.
Så får vi håpe ikke gårdagens mikroskopiske oppgang barberes bort i dag (mikroskopisk oppgang hvis man zoomer ut chartet)
Ingen “follow through” på gårsdagens oppgang.
Ikke så rart siden det egentlig ikke kom frem noe nytt.
Men det er frustrerende hvor lite volum som senker kursen. En småsparer trenger 3000 kroner og selger den ned. Thanks bruh…!
Ja vi mangler afgjort og får diamanthånden ind som standart blandt os små aktionærer så vil kursen stille rette sig.
The new is the communication Strategy. And the baissers has called upon change for months. And they got the change… So yeah, it is new
And the new was poster with another published great PCIB statistics for 650 companies / scientific.
A little positive vibes is just what needed for another rally in Share price. It s just because valuation already is hammered and slim to no positive news is expected?
Trenger du penger for å sende den ned? Trodde det bare var å selge jeg?
Ender vi, som det nå ser ut til, omkring 8% høyere enn sluttkursen mandag så er det vel ikke så verst - siden det egentlig ikke kom frem noe nytt…
Nei for all del. 8% er bra det, og hvis man er fornøyd med kurs under 15 etter fall fra 87 på under 6 mnd, så for all del. Kjempebra!
Unner alle en oppgang, er ikke det.
Tar de 8 prosentene jeg, men fornøyd er jeg absolutt ikke!
Do explain
Kurs under pari. Verdier er barbert. Antar det er det som menes! Dermed ikke det minste rart om kursen stiger markant ved bare antydning til positive vibber!
Kursen nu er lavmål, hverken mer eller mindre. Nesten ikke verdier igjen. Men resultater som leveres på teknologien er langt bedre enn dagens løsninger på alle tre ben. Kommer en avtale og validering tror investorer på teknologien og igjen resultatene. Og OM så er kursen tilbake til nye høyder og ATH ?
Har ikke teknologi / produkt eller tjenester som er langt bedre enn dagens løsninger stor sannsynlighet for å lykkes i et hvilket som helst bransje og marked?
Jeg forstår at svært gode resultater i biotek må omsettes i avtaler for å få milliardverdier i biotek. Stort sett…
Det tror og håper jeg er nær . Som the1only, det er lov å være utålmodig også med tanke på
langt høyere mcap med slike resultater fra den brede teknologiplattformen til PCIB vs dagens standard.
Ikke mulig å sammenligne biotekselskap. Jeg digger Vaccibody og Ultimovacs. Ultimovacs har snart en mcap på 5 milliarder. PCIB har 1/10 av denne mcap. Og det mulig nedslagsfelt for PCIB teknologien kan på mange måter større (hår, laks, oncology, mRNA, CRISPR, antiresistante bakterier ++). Sier KANSKJE også noe om hvor lite markeder er villig til å prise PCIB teknologi til nu. Og hvor fort det kan snu OM det løsner.
Enig med de over, jeg er også meget misfornøyd med dagens kurs og prising av PCIB teknologien.
Kursen var ca 79 nov 2019. Kurs fall fra 87 på 6mnd er ren vås.
Jeg har “narret” alt for mange kompiser inn i aksjen og alle sier det samme: Om det virkelig er så fantastisk på alle 3 bein hvorfor er det da ingen som " biter på" og vill legge kr på bordet? Spørsmålet er meget berettiget og jeg har kjempeproblem med å gi et svar dem kan like.
Litt typisk biotek?
Jeg tipper det er fordi det er en novel teknologi. Løsner det med en avtale, valideres på mange måter alle ben. Der tror jeg igjen vil føre til en mulig ketchup effekt (flere som kanskje vurderer ser på hverandre, hopper en hopper flere) som kan gi flere enn en avtale deretter.
Yepp, bare vås, sorry.
Intra high var 87,40 24 juni-20. Tiden flyr fort når man har det morsomt på TI
Fallet i seg selv er ikke vås!
U get the picture.
Husker vi fikk en diskusjon under den optimistiske bølgen vi red i fjor en gang rundt det å anbefale aksjer til familie, venner og kjente.
Noen av oss mente det var en veldig farlig øvelse, mens du og andre så på anbefalinger som en fin vennetjeneste. Kurskollapsen er kanskje en lakmustest på verdien av vennskap?
Godt at dere fortsatt er på talefot.
Det er nok ikke alle venner som hadde taklet verdiraset like greit.
Uansett, lykke til. There is hope in a hanging snore.
Hehe…neida, er helt enig med deg. Men alt er relativt. Synes det er bittelitt mer moro når den går fra 13 til 15, enn om den stod stille eller gikk ned til 12.
50 og oppover…ja, da blir det skikkelig gøy - og jeg skal spise fimaporfinen min hvis det ikke skjer.