Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Spændende læsning jeg vil drømme om heldbredende lys i nat

2 Likes

Leverandørene av CPI’er må ha noen svært vanskelig valg foran seg,. “Alle” vil jo kombinere sin teknologi med CPI’er. What to choose - what to choose.

Paper jeg refererte til over ble gitt ut tidligere, men nå på ny site derav den nye datoen (7. november)

Vi venter fremdeles på medisin X. Hennes ph.d. kommer forhåpentligvis 26.11, og da også paper 4.

Blir spennende å finne ut hva medisin X er, og hvorfor det drøyer, og hva de har funnet ut :+1:

14 Likes

Men hun jobber i Vaccibody?

I følge Linkedin

Ja stemmer, Vaccibody siden mai 21.

Scientist - Oncology fra mai 21

Scientist - Vaccine Discovery fra oktober 21

P Selbo har tatt over

2 Likes

Ikke så revolusjonerende at PCIB fikk henne til å fortsette altså? Og uansett er dette på forskningsstadiet ser det ut til. Vet vi om PCIB fortsatt jobber med dette?

1 Like

Museforsøkene ble ferdige i januar, og er ikke offentliggjort enda. Det er alt jeg vet.

Men antar at de ikke var analysert ferdig allerede i mai når hun startet i Vaccibody. Hun har også skiftet stilling internt en gang i de 7 mnd hun har jobbet i Vaccibody.

2 Likes

Ja det fremgår jo av LinkedIn. Jeg ser ikke helt at nye labforsøk er det som betyr mest for PCIB nå. Fremdriften i GGK bør være pri 1 for ledelsen.

3 Likes

Går ut fra at de jobber steinhardt med Chem-delen, og at de gir fyldig info rundt det under Q

5 Likes

FA idag…

4 Likes

Artig, men det er jo slik det er :joy:. Går kurs langt over kursmål Jabber husa etter og vica versa.

Slik er det til og med for dine aksjer løven :joy:

Ha en morsom dag lionking og dr smett er fortsatt med :partying_face:
Geiran også. Morsomt å se alle negative strømmer til og følger godt med PCIB. Lukter rekyl av slik pessimisme ?

Lurer fortsatt på hvorfor det er så mange som er negative og følger 24/7. Hva skylder den ære? Og utrolig barmhjertig gjeng som bryr seg om andre og er helt uselviske. Fantastisk :joy:

2 Likes

78 kr var vel uten Asia, og uten kjennskap til AZ? Heftig skrell, noen med tilgang til analysen?

Eldgammel analyse. Har ingen hensikt i å begrave seg i slikt.

Men det viktigste er at det fundamentale er like fjellstøtt.

4 Likes

Verdisetting er ferskvare desverre

Ferskvare kan holde seg godt på fryselager :slight_smile:

4 Likes

Men ikke det fundamentale.
Pcib; Ingen over, ingen ved siden.

2 Likes

Er det noen som husker hva PCIB selv har uttalt ifm Release og mulighetene til å få en syntetisk kontrollarm (SoC), og evt. hvordan de vil jobbe med mål om å få dette godkjent?

Uansett håper jeg virkelig at dette er ett av punktene de tenker er viktige å si noe om på Q3-presentasjonen.

1 Like

Ingen under, kursmessig

1 Like

Ikke akkurat nå, nei. Men synes det er ekstremt spennende for tiden å se hvor lenge det varer. Jeg har ståltro på PCIB og teknologien, og resultatene så langt taler for seg selv.
De som har lyst bør sette seg ned og finne ut om det er noen som er i nærheten. Bare husk at det kommer til å være veldig tidkrevende.

2 Likes