78 kr var vel uten Asia, og uten kjennskap til AZ? Heftig skrell, noen med tilgang til analysen?
Eldgammel analyse. Har ingen hensikt i å begrave seg i slikt.
Men det viktigste er at det fundamentale er like fjellstøtt.
Verdisetting er ferskvare desverre
Ferskvare kan holde seg godt på fryselager
Men ikke det fundamentale.
Pcib; Ingen over, ingen ved siden.
Er det noen som husker hva PCIB selv har uttalt ifm Release og mulighetene til å få en syntetisk kontrollarm (SoC), og evt. hvordan de vil jobbe med mål om å få dette godkjent?
Uansett håper jeg virkelig at dette er ett av punktene de tenker er viktige å si noe om på Q3-presentasjonen.
Ingen under, kursmessig
Ikke akkurat nå, nei. Men synes det er ekstremt spennende for tiden å se hvor lenge det varer. Jeg har ståltro på PCIB og teknologien, og resultatene så langt taler for seg selv.
De som har lyst bør sette seg ned og finne ut om det er noen som er i nærheten. Bare husk at det kommer til å være veldig tidkrevende.
Walday sa noe om at det er “et langt lerret å bleke”…
Ta med hele forklaringen, det blir tatt ut av kontekst. Ta med der som ble sagt før og etter
Men nu er det bare slik at folk like mye som leter etter positive muligheter leter maange etter negativitet og narrativ . Dessverre 99% som leter og synser om negative muligheter ? Nu er der tipper jeg tilnærmet nada aksjonærer igjen her
Jeg foretrekker et selskap som satser på det fundamentale , mer en aksjeprisingen. Det er nok av eksempler på det motsatte.
Er det riktig forstått at dere holder manglende rekruttering, store forsinkelser, avslag fra BP og pengemangel utenom hva som er “det fundamentale”?
Denne binære og barnslige helt/skurk tankegangen foregår bare oppi ditt eget hode.
Voksne, reflekterte mennesker med utviklede sjelsevner er i stand til å rette kritikk mot et selskap de ønsker skal lykkes.
Det høres kanskje rart ut når man ser verden i svart og hvitt, men det finnes altså en større del av det elektromagnetisk spekteret som de fleste mennesker er i stand til å se, ikke kun disse ytterpunktene.
Når det gjelder denne påstanden om at alle som ytrer seg kritisk mot selskapet ikke eier aksjer, eller skal ha en eller annen agenda, er en typisk tankefeil. Påstanden, selv om det er hold i den, tilbakeviser ikke på noen som helst måte det som blir sagt.
At dette skal brukes som en avvæpningsteknikk av deg og andre her, hører faktisk ikke hjemme i et diskusjonsforum.
At du heller ikke har noe belegg for påstanden gjør det hele enda verre.
Hva du mener om denne aksjen, @jubel, er av ingen betydning da du ikke bryr deg om pci eller kreftforskning, men er kun ute etter å trade aksjen for samle kapital til din egentlig interesse - delfinoppdrett på Vestlandet.
Ingen baiser en aksje de ikke er interessert i.
Hvorfor skulle de det?
Ja ja, egentlig helt nydelig at så mange er interessert i PCIB teknologien. Det er vel egentlig bare å takke for all oppmerksomhet. Det kuleste er at ikke aksjonærer nå synes å gi mest oppmerksomhet
De samme går igjen «i begge leire»
De samme negative personene har vært med fra dag 1
Om BP skulle kjøle PCIB for 30 milliarder en dag vil de samme fortsatt mene alt er negativt
Kjør på! En kan enes om en ting. Den endelig fasit er ikke her og ingen sitter på fasit OM det blir deal og validering av PCIB teknologien.
- De som har solgt ønsker ikke å se aksjen stige igjen. Da går de glipp av fortjeneste, enten de har solgt med tap eller gevinst.
- De som ønsker å kjøpe vil selvsagt kjøpe på lavest mulig kurs.
- Så finnes det selvsagt noen merkelige skruer som ikke har annet å fylle livet med enn å få oppmerksomhet på nett.
Kunne aldri falle meg inn å skrive negativt om en aksje.
Hvis jeg er negativ selger jeg, og da har jeg bedre ting å fylle livet med.
(Det er selvsagt negative faktorer, som f.eks retention, men i sum er jeg positiv på sikt)
Manglende rekruttering å store forsinkelser= skyldes covid, dessverre ikke bare for PCIB. Avslag fra BP= Det passet dessverre ikke for AZ på daværende tidspunkt i forhold til det de forsket på.
Konklusjon: Det fundamentale er overhodet ikke forandret.
Stort underskudd for AstraZeneca – E24
Astrazeneca har for tiden underskudd pga. høye utgifter til R&D - et eller annet sted går det en grensen for forskningsutgifter og den har de tydeligvis nådd. De har tydeligvis funnet ut at risk/reward har vært bedre i andre løp enn de de hadde med PCIB på daværende tidspunkt.
Spør du meg så vil det ikke ta lang tid før mange BP selskaper vil måtte lete etter måter å få forlenget patenter på viktige medisiner. Om man kan få økt virkning eller reduserte bivirkninger med å kombinere eksisterende medisiner med en unik leveringsteknologi så er det en billig måte å få superprofitt på. Derfor har jeg tatt lodd her og også i forhatte EXTx. Se for eksempel på paperet som ble linket til tidligere i dag med combo mot CPI.
Jeg har dessverre min største aksjepost akkurat i PCIB, og vil derfor ha meg frabedt beskyldninger om ikke å eie aksjer. Likevel må jeg ha lov til å uttrykke sterk misnøye om både styre, ledelse og selskap. Det må være lov å si at dette er en foreløpig ræva investering. Det er harde fakta uavhengig av forskningsresultater frem til det motsatte er bevist, altså at dette blir butikk. Og foreløpig er det ingenting som tilsier at de vil lykkes, for resultatene har vært tilgjengelig i mange år uten at det så langt er noe suksess.