Jeg er ikke i noe form for fornektelse. Tilsvarende kalle de som alltid har vært og er negative inne i en fornektelse?
Jeg ser markedsverdien og dagens kurs og utfordringer de har, men de blir alltid behørlig greiet ut om. Mcap er 500 millioner…. Men håper og tror at markedet tar feil. Jeg mener og er fortsatt positiv til resultater fra klinisk og preklinisk fase for PCI Biotech sin teknologi og ser store verdier i IPR og mulige avtaler. Det er dyster stemning og veldig mange negative skribenter på dette fora og det er helt fair. Det er liksom ikke alltid godt begrunnet fra denne «leiren» heller deres vurderinger utenom kommunikasjon som det er messet om.
I er fora må en tillate klovnefjes som jeg ofte får fra @Heste men jeg kommer aldri til å godta slike ytringer som over fra samme person. Jeg har hverken solgt eller kjøpt i noen papir i dag . Hvordan mener du dine ytringer er Heste? Balanserte og velbegrunnede og alltid?
Det som er forbaska er når noen få alltid negative påstår å inneha en fasit. Det er helt umulig å spå og fasit er enda ikke her, selv ikke ved PCIB utfall og muligheter.