Men det er tydeligvis ingen som trenger å utdype hemningsløs haussing?
Ta gjerne en kikk på tråden etter forrige kvartalsrapport, kan ikke huske å ha sett mye klaging på all sytingen da.
Om en har en travel hverdag, gjerne med små barn, er det sterkt begrenset hvor mye graving og synsing en får gjort, i beste fall se presentasjoner i reprise sent på kvelden. Skal man da bare få lov til å lese forum og ikke poste noe? Ikke engang på en småprat tråd?
Er lett å bli depressiv av kursutviklingen, og det ser da vitterlig ut som om vi går mot 10 kroner rundt Jul, om noen føler for å påpeke det så værsågod, er da lettere å scrolle forbi slikt en andre postere her som skriver lange avhandlinger på repeat daglig.
Edit: @Ukno1 , helt greit, men det brakte vel ikke så mye nytt tilbords å klage på slike innlegg heller? Folk er forskjellig, de bruker og leser forum forskjellig, og det vil alltid være noen som blir irritert av andre av den ene eller andre grunnen. Jeg har både hvert fristet til å skrive syte-innlegg og irritert meg over poster uten innhold. Om det hjelper enkelte å klage litt på ett forum med stort sett likesinnede etter en generelt kjip dag så hvorfor ikke?
Var forsovet ett lite stikk til @nordpolen også, fin liste men jeg tar det som en veiledning, ikke regler, er som sagt en småprat tråd.