Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Ja de sa rett ut at Olix så på bruk av fimanac til medisiner for øyesykdommer og hudsykdommer/arr.

7 Likes

Det er synergi da laser allerede benyttes til øye og hudbehandling i dag. Den type klinikk kan ha tilstrekkelig utstyr og kompetanse på plass allerede. Det blir spennende å følge med på utfallet av dette samarbeidet.

10 Likes

Hørte på poden. Tolket det slik at de egentlig har fått ett indirekte nei på syntetisk arm av FDA, men skal fortsette samtalene med forsøk på å overbevise de…

Hvor går kursen i dag?

  • Nordover
  • Sørover
  • På stedet hvil
  • Rett vest

0 stemmegivere

Slik tolket ikke Einarsson i radforsk på poden FDA sin tilbakemelding :pray::partying_face:

Nesten ordrett Jonas fra poden du refererer til:
hans erfaring med FDA er at de er forståelsesfulle og behjelpelige selv om de i utgangspunktet sier at det blir vanskelig

12 Likes

Utifra det jeg skriver så kan det se sånn ut.

19 Likes

Walday opplyste under presentasjonen igår at man I år har bytta ut hele fem klinikker med nye. Grunnen er sjølsagt at de førstnevnte har prestert dårligere enn forventa.

Jeg tror ikke vi skal se bort fra at disse utskiftingene ikke bare har med rekrutteringen å gjøre, men også kan være begrunna i “retention-problematikken”. Kanskje vil klinikker som ligger i områder med høy befolkningskonsentrasjon lettere unngå at pasienter som er trukket ut til kontrollarmen, velger videre behandling ved et lokalsykehus.

For det er lett for oss her i langstrakte og tynt befolka Norge, å se for seg lange reiseavstander til universitetssykehus og spesialklinikker. Sånn ser det slett ikke alltid ut i andre land som inngår i RELEASE-studie.

Ta Sør-Korea - det landet som nå høyst sannsynlig drar lasset. Landet har en befolkning rundt 52 millioner hvorav 26 millioner bor i Seoul (metropolitan area inkl. havnebyen Incheon). Det betyr i praksis at mange aktuelle pasienter trolig har en “RELEASE-klinikk” som nærmeste sykehus - eller at det med hensyn til reisetid er hipp som happ hvilket sykehus man drar til.

34 Likes

(Deleted)

14 Likes

… og godt er det. Noe annet ville være særdeles uprofesjonelt og potensielt kunne spolere en avtale.

Enda verre ville det være om noen utvalgte utenfor selskapet skulle få slik informasjon. Da kommer Finanstilsynet og Økokrim fort på banen.

6 Likes

Så lenge informasjonen er likt tilgjengelig for alle så stemmer ikke dette. Det finnes veldig mange andre selskaper som kommuniserer utvurderingsprosjekter, samarbeidsavtaler, forskningssamarbeid, innledende diskusjoner, fremdrift i forhandlinger, intensjoner osv. De har gjerne en MCAP over PCIB .

2 Likes

Det er i så fall veldig trist.

Er vi på 10 kr før det blir jul?:santa:

1 Like

NB! Jeg sikter til kommersielle avtaler, jf. @nordpolen sitt innlegg ovenfor og tema i siste Radium podcast.

2 Likes

Jeg føler synd på deg hvis du er aksjonær i PCIB som du påstår!

Det er lov å være kritisk og baisser men gjerne utdype hvorfor du tenker sånn.

Sånne kommentarer som denne er helt talentløs!

5 Likes

Fint forslag, men legg gjerne til “galgenhumor” på “Ja takk!”, for gudene skal vite at vi trenger det.

8 Likes

Men det er tydeligvis ingen som trenger å utdype hemningsløs haussing?

Ta gjerne en kikk på tråden etter forrige kvartalsrapport, kan ikke huske å ha sett mye klaging på all sytingen da.
Om en har en travel hverdag, gjerne med små barn, er det sterkt begrenset hvor mye graving og synsing en får gjort, i beste fall se presentasjoner i reprise sent på kvelden. Skal man da bare få lov til å lese forum og ikke poste noe? Ikke engang på en småprat tråd?

Er lett å bli depressiv av kursutviklingen, og det ser da vitterlig ut som om vi går mot 10 kroner rundt Jul, om noen føler for å påpeke det så værsågod, er da lettere å scrolle forbi slikt en andre postere her som skriver lange avhandlinger på repeat daglig.

Edit: @Ukno1 , helt greit, men det brakte vel ikke så mye nytt tilbords å klage på slike innlegg heller? Folk er forskjellig, de bruker og leser forum forskjellig, og det vil alltid være noen som blir irritert av andre av den ene eller andre grunnen. Jeg har både hvert fristet til å skrive syte-innlegg og irritert meg over poster uten innhold. Om det hjelper enkelte å klage litt på ett forum med stort sett likesinnede etter en generelt kjip dag så hvorfor ikke?
Var forsovet ett lite stikk til @nordpolen også, fin liste men jeg tar det som en veiledning, ikke regler, er som sagt en småprat tråd. :slightly_smiling_face:

6 Likes

(Deleted)

5 Likes

Du startet innlegget bra, men så «sklei» det ut. Var det ikke PCIB som skulle angripes/diskuteres å ikke mannen :thinking:
Edit: ser du slettet mannen :+1:

1 Like

Veldig enig i mye du skrive og jeg har også kommenterte om de som hausse grenseløst uten å fordype om hvorfor de er så meget bull.

Jeg er drittlei av å lese utallige innlegg både fra bull og bear siden fra de samme menneskene.

Som jeg sa i posten min, det er selvfølgelig lov å være kritisk men bidrar det noe til et såkalt konstruktivt forum å skrive vi skal til himmel eller helvete 50 ganger ?

Gi meg heller tankene dine om hvorfor det skal dit.
Det kan godt hende du har noe meninger at jeg ikke har tenkt om selv og som hjelpe meg å revurdere investeringen min.

Sånne kommentere som vi skal til 0 eller 10000 hjelper ingen!

2 Likes

Novo nordisk køber RNAi platform

2 Likes