Enig i det du skriver, MEN: Det gjelder for de fleste avtaler som inngås i biotek før det er et produkt i markedet. Der inngås også avtaler i mange former på preklinisk data. RELEASE er i avsluttende fase klinisk. Det er interesse for Asia partner sier selskapet selv. Selvsagt er det data for PCIB teknologien. Skal noen vente må de i flere tilfeller betale milliard usd mer + i biotek avtaler når all data foreligger. Går partnere inn tidligere ved mindre data tilgjengeligkoster der mindre. Slik reguleres det overalt i biotek. Slik jeg forstår er det mulig å se på dagens tilgjengelig data og beregne statistikk og vurdere sannsynlighet %. Investor har gjort flere øvelser.
Kan det være at en potensiell Asia partner avventer data og vurdering fra IDCM som ventes fra nu og fram til nyttår?
@Chrkni tilsvarende forfektet 100 ganger om mulighet for partner eller avtale…er du «bedre»? (selvom selskapet selv sier der er interesse for Asia partner RELEASE). Vi har fått beskjed om å lytte til hva selskapet sier…
Om noen mener det er lite data, er IDCM ny data som kanskje gir nødvendig sikkerhet for å inngå avtale. Det dreier seg om data fra 2 behandlinger som er kjerne av RELEASE. Jeg VET ikke men stusser av skråsikkerheten til deg og markedet om at det ikke er noen mulighet for avtale….kanskje får dere rett og nu priser jo også deres vurdering om NULL mulighet. Jeg venter på fasit…
Har ikke eksempel på det, men så kan ikke jeg biotek. . Men biotek avtaler inngås også i preklinisk data fase….det vet jeg Nu er jeg nesten 100% sikker på at der også inngås avtaler i avsluttende kliniske faser også
.? Det antar jeg at du som kan biotek kan bekrefte eller avkrefte?
For å være ærlig synes jeg det er på sin plass at @Chrkni avkrefter eller bekrefter at det inngås avtaler i biotek basert på preklinisk data og eller inngås avtaler i avsluttende fase klinisk i biotek. Årsak til det er at du forfekter med såkalt 100% sikkerhet at PCIB ikke kan inngå Asia partner. Tilbake til biotekeren der er jo vitterlig du som er skråsikker…og da har du enkelt fasit for hånd.
Her er noen deals preklinisk og kliniske i fase 1 til avsluttende fase. Dette er kun de 10 største avtalene. Med andre ord mange avtaler både preklinisk og klinisk i biotek.
https://www.nature.com/articles/d43747-020-01176-z