Det er så latterlig å se folk som ellers ikke har noe som helst å komme med av konstruktive (positive eller negative) innlegg, kreve ledelsens avgang, fortelle oss at verdier er radert ut, osv.
For oss som sitter long og har investert (for) mye i en bransje som biotek, så vet vi i alle fall følgende: “Verdier” som det henvises til, er kun papirverdier i et biotekselskap som foreløpig ikke har noe ferdig produkt å selge til markedet. Aksjekursen betyr i denne fasen svært lite. Og en skyhøy aksjekurs er svært ofte drevet av ville spekulasjoner og forhåpninger i selskaper som er i denne fasen.
Enten har man tro på teknologien og investerer, eller så har man det ikke - og lar være. At mange her tydeligvis har investert penger i PCIB og tapt mye på det, er synd. Men alle BØR vite at risikoen ved å gå inn i denne bransjen er skyhøy. Hvis man da må selge PCIB-aksjer nå, på et ekstremt dårlig tidspunkt, så bør det være en del av den kalkulerte risikoen man tok da man gikk inn i selskapet.
Stoler man på teknologi-plattformen til PCIB og har gått inn i aksjen av denne grunn, så er det svært lite som har endret seg i det siste. Utfordringer med rekrutteringen i RELEASE, ja. Kunne noen ting vært gjort bedre i rekrutteringsarbeidet? Det kan hende. Jobber selskapet aktivt med å forbedre rekrutteringen og se på alternative strategier? Ja, men det er klart at det er en utfordrende tid akkurat nå, og spesielt for en liten mygg som PCIB.
Å kreve ledelsens avgang hvis de er udugelige eller ikke gjør den jobben som er forventet, finnes det svært mange andre, mer kompetente personer som vil gjøre, enn noen småsure småsparere her på Nordnet. Jeg er glad jeg klarer å forholde meg til realitetene, så jeg slipper å la alle mulige oppgulp gå særlig inn på meg. 
PCIB er, slik jeg ser det, et mer og mer spennende selskap med en teknologiplattform og patentportefølje som garantert blir diskutert blant svært mange potensielle, fremtidige samarbeidspartnere /kjøpskandidater. Jeg holder meg fast til krampa tar meg!